» صفحه اصلی » بیعت خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران زیر سایه ارباب
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

بیعت خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران زیر سایه ارباب

۱۷ بهمن ۰۲ 2۰49

کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با نیروهای تازه نفس و متخصص جانی دوباره گرفت.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولان و دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران جهت پیشبرد اهداف و طرح برنامه های امام رضایی متناسب در محل دفتر کانون های خدمت رضوی منطقه برگزار شد.

وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک ایام الله دهه فجر گفت : برنامه ریزی جهت حضور پرشور خادمیاران رضوی و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حداکثری در انتخابات در اولویت فعالیتها قراردارد و سعی داریم شبهه های انتخاباتی اگر وجود دارد با برطرف کردن آن و اطلاع رسانی در کانال وظیفه محول شده را به نحو احسن انجام دهیم.

وی در ادامه به چارت جدید ابلاغ شده اشاره کرد و گفت : با عنایت امام رئوف با اضافه شدن معاونت ها و مسئولان جدید روح تازه ای در کانون دمیده شده است و انشالله زیر سایه شمس الشموس با سنگین شدن مسئولیتها بتوانیم وظیفه شرعی که بر عهده همه خادمان است، به خوبی انجام بدهیم.

یزدی در ادامه به معرفی مسئولان جدید و تغییرات اتخاذ شده در کانون ها پرداخت و عنوان کرد با حجم بالای فعالیتها همه مسئولان باید وقت کافی را برای بهتر شدن وظایف محول شده صرف کنند و این را مدنظر داشته باشند که خود امام رئوف نظاره گر هستند.

وی تاکید کرد : مسئولان گزارش تمام برنامه ها و فعالیت کانون ها جهت پوشش خبری و باز نشر را ارائه بدهند در اولین فرصت و با کانون های دیگر هماهنگی و ارتباط موثر داشته باشند.

گفتنی است چایخانه حضرتی همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بزرگراه جناح پایین تر از صادقیه برپا و خادمیاران در این روز بزرگ کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید