» اخبار جدید » تامین ۴۲ هزار بسته لوازم التحریر توسط گروه جهادی خیریه شمس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تامین ۴۲ هزار بسته لوازم التحریر توسط گروه جهادی خیریه شمس

۲۴ شهریور ۰۱ 2۰90

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمد نوری زاده مدیرعامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان(شمس) وابسته به کانون‌های خدمت رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه جهادی شمس در سال تحصیلی ۱۴۰۱ اقدام به تامین ۴۲ هزار بسته لوازم الحریریه کرده که در فاز اول تامین و بخشی از آن به استان‌ها ارسال و بخش دیگر در حال بسته‌بندی است که تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

وی گفت: این بسته‌ها در طی دوره تحصیلی ۶۴ هزار بسته در نظر گرفته شده و با توجه به پربارتر شدن سال تحصیلی جدید برای ۲۲ استان ارسال می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان(شمس) ادامه داد: بسته‌های لواز التحریر به شهرستان‌های استان تهران به صورت ویژه توزیع شده و سهمیه‌ای برای مددجویان مجموعه‌های مختلف خدمات‌رسان مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این اقلام تولید داخلی بوده که توسط تولیدکنندگان از محل خمس اموال و با کمک خیرین در اختیار مجموعه قرار گرفته شده است.

نوری زاده تصریح کرد: استعدادیابی دانش اموزان، تجهیز مدارس و کتابخانه‌ها، نقاشی و زیباسازی کلاس‌ها در دستور کار بوده و تلاش می‌کنیم از استعدادهای برتر با کمک‌های بلاعوض و غیر مستقیم تامین کتاب‌های کمک درسی و دوره‌های آموزشی حمایت ویژه داشته باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید