» سیاسی » تاکنون قرارداد نفتی با هیچ کشوری منعقد نکرده‌ایم/ پیش‌ قراردادها را اصلاح می‌کنیم
سیاسی

تاکنون قرارداد نفتی با هیچ کشوری منعقد نکرده‌ایم/ پیش‌ قراردادها را اصلاح می‌کنیم

۲۶ مرداد ۹۵ 0۰7

[ad_1]

سیدجواد حسین‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در این جلسه بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و همچنین شادایی مدیرعامل پتروشیمی گزارشی از  حوزه کاری خود و چالش‌ها و برنامه‌های پیش رو به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

وی به بخشی از این جلسه اشاره کرد و گفت: زنگنه با تأکید بر اینکه گازسوز کردن ناوگان حمل‌ و‌ نقل کشور سبب کاهش مصرف سوخت می‌شود, تصریح کرد که با گازسوز کردن وسایل نقلیه و به ویژه کامیون‌ها، مصرف سوخت از ۵۵ لیتر به ۳۲ لیتر کاهش می‌یابد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بخش  از این جلسه اشاره کرد و گفت: وزیر نفت به راندمان پایین وسایل گرمایشی منازل اشاره و تصریح کرد که با بالا بردن راندمان وسایل گرمایشی منازل تا ۸۰ درصد کمک بزرگی به اقتصاد کشور می‌شود .

حسین‌کیا خاطرنشان کرد: در این جلسه زنگنه گفت که تاکنون قراردادی با کشوری منعقد نکرده‌ایم و پیش قراردادهای  موجود که اعتراضاتی نسبت به آن وجود دارد را اصلاح می‌کنیم  تا دغدغه‌های نمایندگان و کارشناسان برطرف شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بررسی جزئیات برنامه ششم توسعه کل کشور در دستور کار کمیسیون متبوعش بود, خاطرنشان کرد: در این جلسه جزئیات برنامه ششم که مربوط به این کمیسیون بود به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید