» اخبار جدید » تا پای جان از اسلام مراقبت کنیم
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تا پای جان از اسلام مراقبت کنیم

۲۶ آذر ۰۱ 1۰65

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،یادمان چهل‌ودومین سالگرد شهید جاویدالاثر ولی الله رمضانی از شهدای دوران دفاع مقدس با همکاری هیئت روضهه‌الشهدا و کانون جوانان و ایثار و شهادت خدمت رضوی با حضور جمعی از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس، نوجوانان و جوانان ولایی در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

این مراسم در معیت پرچم متبرک امام رضا(ع) و حضرت زینب(س)، ذکر صلوات خاصه حضرت، سخنرانی در رثای مقام والای شهادت، روایتگری و مداحی توسط جوانان و نوجوانان ولایی همراه بود.

شهید ولی اله رمضانی، سوم فروردین ۱۳۳۹، در شهرستان رزن به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و کشاورزی میکرد سپس زمان جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در ۲۸ آذر ۱۳۶۰، در تنگه کورک گیلان‌غرب توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامده است.

شهید ولی‌الله رمضانی در فرازهایی از وصیت نامه‌اش نوشته است:« هدفم از جنگ رفتن اینست که اولاْ خدمتی به اسلام و ثانیاْ به امام خود لبیک گفته که می‌فرماید (هل من ناصر ینصرنی) آیا کسی هست که مرا یاری دهد و من راه جهاد در راه خدا را انتخاب کردم، بلی باید در رکاب حسین (ع) جنگید و درخت تنومند اسلام را آبیاری کرد.

این چند کلمه را با مادرم و خواهرانم بگویم که بعد از من هیچ گریه نکنید اگر من به یاد تو افتادم آن زمان به یاد کربلای حسین (ع) باش ام لیلا پسر جوانش را از دست داده بود چه قدر صبر کرد و تو هم مثل لیلا صبر کن در برابر خدای خود اجر می‌بری و خواهرانم شما هم مثل زینب باشید.

در خاتمه به جوانان و پاسداران دلیر وطن که اسلام محمدی را شناخته‌اند از رهبر بزرگوارمان امام خمینی پشتیبانی کرده گفته او اسلام راستین الهی است وظیفه ما این است که حتی اگر بهای جانمان هم باشد نگذاریم فرصتی به منافقان و یا کافران بیافتد».

در پایان این مراسم از مادر چشم انتظار شهید جاویدالاثر ولی الله رمضانی تکریم و هدایا و تبرکات تقدیم شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید