» اخبار جدید » تداوم برگزاری کلاس های مهدالرضا در مسجد الرحمن منطقه ۶ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تداوم برگزاری کلاس های مهدالرضا در مسجد الرحمن منطقه ۶ تهران

۲۴ اردیبهشت ۰۱ 0۰11

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۶ تهران همکاری پایگاه مقاومت بسیج فدک پس از استعدادیابی کودکان و با هدف تعلیم و تربیت قرآنی برنامه ی جامع قرآنی برای سنین مختلف کودکان، کلاس جامع قرآن کریم در ترم بهار را در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی ۱۶  در  مسجدالرحمن آغاز کردند.

آرمین فر مسئول کانون قرآن هدف از برگزاری این کلاسها را آموزش قرآن جهت درست زندگی کردن کودکان بیان کرد و گفت: این کلاس ها در دو دوره برای کودکان ۴ تا ۶ سال و دیگری حفظ جزء ۳۰ برای کودکان ۷ تا ۹ سال برگزار می شود.

وی با تاکید براینکه کلاس کودکان ۴ تا ۶ سال در دوبخش برگزار می شود، افزود: در بخش اول آموزش روخوانی قرآن با روش استاد محسنی که روش مهدالرضای مشهد هست، انجام می شود، در این بخش تدریس کتاب کار کودک ۱و ۲ با مربیگری محبوبی از خادمیاران خانم عضو کانون قرآن منطقه صورت می گیرد و در بخش دوم و در کنار آموزش قرآن و مفاهیم آن کودکان در کارگاه خمیر بازی، رنگ آمیزی و کتاب خوانی و کاردستی با مربیگری تند هوش از دیگر خادمیاران خانم عضو کانون شرکت می کنند.

مسئول کانون قرآن بیان کرد: کلاس دیگر  که حفظ جز ۳۰ با ترتیل استاد پرهیزگار است هم توسط بابایی از خادمیاران منطقه ۶ برگزار می شود .

آرمین فر ادامه داد: شروع کلاس نوگلان قرآنی با زیارت امام رضا علیه السلام از راه دور و صلوات خاصه است، در پایان کلاس هم کودکان باهم دعای سلامتی امام زمان عج را می خوانند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید