» اخبار جدید » تشییع پیکر شهدای گمنام همزمان با ایام وفات ام الشهدا توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ری
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

تشییع پیکر شهدای گمنام همزمان با ایام وفات ام الشهدا توسط کانون خدمت رضوی شهرستان ری

۸ دی ۰۲ 1۰68

 

همزمان با ایام سالروز شهادت ام الشهدا حضرت ام البنین(س) پیکر دو شهید گمنام توسط سفیران امام مهربانی ها در مدرسه میرداماد تشییع شد .

به گزارش آسمانی نیوز، به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی ورزش شهرستان ری همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در معیت پرچم متبرک رضوی تشییع شد .

سید احمد خرم دره مسئول تیم تشریفات پرچم شهرستان ری گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را ترویج و روحیه ایثار وشهادت را در کالبد مردم گسترش دهیم .

وی افزود : فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان والاترین ارزش های انسانی در دین مبین اسلام مدنظر بوده و همواره بر آن تاکید شده است، ضمن اینکه مسئله فرهنگ ایثار و شهادت، حماسه کربلا و نهضت عاشورا عرصه جاودانه ترین و موثرترین شهادت طلبی ها در طول تاریخ و اوج تجلی فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می رود. لذا شناخت نهضت عاشورا در ابعاد مختلف می تواند زمینه شناخت فرهنگ ایثار و شهادت را در آموزه های دینی فراهم نماید و این فرهنگ سازی پس از هزار و ۴۰۰ سال اسلام و شیعه را زنده نگه داشته است.

 

خرم دره عنوان کرد: این مراسم معنوی با حضور مادران و همسران شهدا با همکاری صمیمانه سازمان بسیج دانش آموزی سیدالشهدا برگزارشد.

 

انتهای پیام /رشید یاریاری

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید