» جدیدترین اخبار » توسط کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران انجام شد/برگزاری مرحله اول اردوهای زیارتی قبور مطهر شهدا
جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

توسط کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران انجام شد/برگزاری مرحله اول اردوهای زیارتی قبور مطهر شهدا

۱۵ دی ۰۲ 1۰57

 

در ایام سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزاری اردوهای زیارتی مزار شهدا آغاز شد.

به گزارش آسمانی نیوز، کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در ایام بزرگداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی قبور مطهر شهدا کرد.

سمیرا شکریان مسئول کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ گفت: با توجه به برگزاری کارگاه های شعر، دلنوشته، خلاصه نویسی و.‌‌.. و طبق فعالیتهای پیش روی کانون مبنی بر استفاده از توانمندی یاوران رضوی فعال در این حوزه در جهت معرفی شهدا با زبان شعر و دلنوشته، تصمیم بر این شد در راستای تحقق این هدف اردوهایی را جهت معرفی بیشتر شهیدان عزیز به علاقمندان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای شروع و در مرحله اول مزار شهدای مدافع حرم و همراهان و همدلان سردار سلیمانی را انتخاب کرده و راهی زیارت قبور مطهر شهید مصطفی صدرزاده و همرزمانش در شهرستان شهریار شدیم‌.

شکریان گفت: کانون شعر وادب منطقه ۲۱ تهران در تلاش است با معرفی و استمداد از این شهیدان، ارتباط قلبی یاوران رضوی این کانون که عمدتا از دانش آموزان هستند را با شهدا برقرار کند تا ضمن حفظ آنها از شرایط مسموم رسانه و فضای مجازی، از استعداد این عزیزان در جهت تولید محتوا و تهیه آثار ادبی استفاده کند.

وی در پایان گفت: این اردوی زیارتی با حضور جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی انجام شد.

انتهای خبر/ خبرنگار: فاطمه خلیلی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید