» اخبار جدید » ثبت ۴۰ رویداد معنوی – تبلیغی در دهه فاطمیه دوم
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ثبت ۴۰ رویداد معنوی – تبلیغی در دهه فاطمیه دوم

۳۰ آذر ۰۲ 1۰50

 

مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی خدمت رضوی استان تهران: ۴۰ رویداد معنوی و تبلیغی در ایام فاطمیه دوم توسط کانون‌های تبلیغ دینی در سطح استان تهران برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و فاطمیه دوم، کانون‌های تبلیغ دینی و مداحی مناطق و شهرستان‌های استان تهران ۴۰ رویداد معنوی را به ثبت رساندند.
مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران با اعلام این خبر گفت : رویدادهای تبلیغی ایام فاطمیه در چهار قالب هیات‌های خدام‌الرضا علیه‌السلام، جلسات و روضه‌های خانگی، دسته‌های عزاداری و میزهای خدمت رضوی به ارائه خدمت و عرض ارادت به ساحت مقدس زهرای مرضیه سلام‌الله علیها پرداخته‌اند.
حجت‌الاسلام محمد لطفی‌زاده افزود : بر اساس طرح تحول کانون‌ تبلیغ دینی استان تهران از این پس با تکیه بر مدیریت دانش از تجربه خدمت در هر مناسبت برای ارتقاء کیفی و محتوایی مناسبت‌های آینده استفاده خواهد شد.
به گفته وی کانون‌های تبلیغ دینی در مناطق و شهرستان‌های استان تهران علاوه بر رویدادهای مستقل، در برنامه‌های دیگر کانون‌ها از جمله دیدار و عرض ارادت به خانواده معظم شهدا نیز مشارکت خواهند داشت.
انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید