» سیاسی » جزئیات نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی
سیاسی

جزئیات نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی

۲۵ مرداد ۹۵ 0۰10

[ad_1]

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه،۲۵ مرداد) کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: این جلسه در وزارت راه و شهرسازی برای بررسی موضوعات روز در حوزه مسکن برگزار شد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه مذکور، افزود: در این جلسه به حضور بخش خصوصی در تسریع و تکمیل پروژه‌های عمرانی شهری مانند فرودگاهها، شبکه ریلی، آزاد راهها، بنادر و غیره تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون عمران در مجلس با بیان اینکه در جلسه مشترک وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان عضو کمیسیون عمران به مشکلات پیش روی پروژه مسکن مهر نیز پرداخته شد، تصریح کرد: ما منتظر ایجاد تحرکی در بازار مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی هستیم تا به این ترتیب با خروج مسکن از رکود رونقی را در اقتصاد شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: مطالبه نمایندگان ملت از دولت  این است که باید در خصوص مسکن مهر و تکمیل آن تدابیر ویژه‌ای را دولت امید و تدبیر اتخاذ کنند، زیرا این پروژه در زمینه‌های مختلف از جمله وام و زیرساختها با مشکل مواجه شده است.

عضو کمیسیون عمران پارلمان، یادآور شد:  یکی دیگر از مطالبات این کمیسیون از وزیر راه و شهرسازی، تغییر مجمع در خصوص تکمیل شهر فرودگاهی است.

انتهای پام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید