» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » جشن تکلیف دختران ماه با عطر رضوی معطر شد/ خدمتی از خادمیاران رضوی منطقه ۲۱
کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشن تکلیف دختران ماه با عطر رضوی معطر شد/ خدمتی از خادمیاران رضوی منطقه ۲۱

۲۶ اسفند ۰۲ 1۰32

جشن عبادت چهار نفر از دختران ۹ ساله نوتکلیف تحت عنوان “دختران ماه” با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، رقیه بساطی بخشایش مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران گفت: جشن تکلیف برای چهار نفر از دختران ۹ساله منطقه که اسامی آنها توسط آستان قدس رضوی اعلام شده بود تحت عنوان ” دختران ماه” در منزل و در کنار خانواده هایشان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم‌ با حضور جمعی از خادمیاران رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام و با زمزمه صلوات خاصه آن حضرت معطر به عطر رضوی شد.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در توصیف این مراسم گفت: تلاقی ماه مبارک رمضان و جشن عبادت این عزیزان به همراه عطر خوش پرچم متبرک رضوی فضا را مملو از معنویت کرده بود و دانش آموزان و خانواده هایشان با توسل بر امام رئوف این فصل جدید بندگی را جشن گرفتند.

وی در پایان گفت: در این مراسم هدایایی از طرف آستان قدس به همراه ۲میلیون ریال هدیه نقدی به عزیزان اهدا شد و در کنار آن از طرف کانون های خدمت رضوی منطقه ۲۱ بسته فرهنگی و تبرکی آستان به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید