» صفحه اصلی » جشن‌ میلاد حضرت حجت ابن‌الحسن(عج) در پرتو نام پرمهر حضرت شمس الشموس(ع)
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشن‌ میلاد حضرت حجت ابن‌الحسن(عج) در پرتو نام پرمهر حضرت شمس الشموس(ع)

۷ اسفند ۰۲ 0۰32

هم‌زمان‌ با ایام سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ در شادی مردم‌ سهیم‌ شدند و به آن‌ها خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، در شب میلاد منجی عالم‌بشریت حضرت ولیعصر(عج) و روز نیمه شعبان خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ در پیاده‌راه امیرکبیر و میدان‌۱۳ آبان حضور یافتند میزبان عاشقان و منتظران آن حضرت بودند.

یاسر امامی‌فر مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ اعلام‌ کرد: در این‌ مراسم‌ باشکوه که با مشارکت سپاه ناحیه محلاتی و تعدادی از هیئات مذهبی برگزار و با استقبال بی‌نظیر مردم‌ شریف تهران روبه رو شد، خادمیاران در آماده‌سازی فضای مراسم، پذیرایی از دلدادگان‌ اهل بیت و برپایی میز خدمت مشارکت داشتند‌.

وی افزود: حقوق‌دانان کانون حقوقی، مشاوران‌ کانون مشاوره و مددکاری و خادمیاران کانون‌ سلامت در پیاده‌راه امیرکبیر و میدان ۱۳ آبان در حوزه‌های تخصصی خود به منتظران‌حضرت مهدی(عج) مشاوره ارائه و خدمت کردند.‌ در واقع خادمیاران‌ با این عمل خود، نمایی از مدینه فاضله در دولت کریمه حضرت بقیت الله(عج) را به تصویر کشیدند.

امامی‌فر اظهار داشت: خادمیاران‌ کانون‌ حقوقی در زمینه‌های خانواده مانند مطالبه نفقه زوجه و فرزندان و مهریه، نحوه دادخواست جهت مطالبه دیون،مسائل مالی نظیر مطالبه وجه چک، حق سرقفلی و کسب و… و کانون مددکاری در حوزه کودک و نوجوان مشاوره به تعدادی از شرکت‌کنندگان در جشن خدمت ارائه دادند و تعدادی از خادمیاران هم در غرفه کودک فعالیت داشتند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع این جشن‌های خیابانی گفت: در این برنامه‌های مفرح که با سخنرانی و مولودی‌خوانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد برای اقشار و رده‌های سنی مختلف همراه بود، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ با برپایی موکب میزبان شیفتگان‌ حضرت حجت(عج) بودند و فضای معنوی این برنامه را به یاد و نام‌ حضرت رضا(ع) مزین کردند.

لازم به ذکر است جشن‌های خیابانی میدان‌۱۳ آبان در شب نیمه‌شعبان و مراسم پیاده‌راه امیرکبیر در روزهای چهارم، پنجم و ششم‌ اسفندماه برگزار شد.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید