» اخبار جدید » جهاد سلامت خادمیاران کانون خدمت رضوی در شهرستان قرچک
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

جهاد سلامت خادمیاران کانون خدمت رضوی در شهرستان قرچک

۱۸ آذر ۰۲ 1۰79

تیم جهادی کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان قرچک در روستای قشلاق جیتو خدمت پزشکی ارائه کرد.

به گزارش آسمانی نیوز ؛ گروه جهادی پزشکی کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان قرچک، این بار در روستای قشلاق جیتو از توابع شهرستان قرچک به خدمت رسانی پرداختند.

فاطمه قاسمی ناظر کانون سلامت اظهار داشت: این تیم جهادی از پزشک عمومی، روانشناس و تخصص های داخلی، زنان، اطفال، طب ایرانی اسلامی و دندانپزشک تشکیل شده است.

وی گفت: بیماران و مراجعین از لیست جامعه هدف و افراد تحت پوشش کانون های عمومی و محله ای سطح شهرستان انتخاب و با تماس تلفنی از ایشان دعوت به حضور در مدرسه فاطمه عرب شده است و تعدادی از مراجعین هم در دوره قبلی اردوی پزشکی روستای ولی آباد ویزیت شده و برای روند درمان نیاز به مراجعه مجدد داشتند.

ناظر کانون سلامت ادامه داد: در این اردو ۵۲ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۱۴۴ نفر ویزیت پزشک های تخصصی و ۴۸ ویزیت اطفال انجام شد و برای ۱۱۷ نفر تزریقات و غربالگری فشار و قند خون، برای بیمارانی که نیاز به دارو داشتند به تعداد ۱۴۳ نسخه داروی رایگان تحویل داده شد، تعداد ۸۰ نفر هم توسط سه دندانپزشک ویزیت شده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی ضمن تشکر از آموزش و پرورش شهرستان برای در اختیار قرار دادن فضای مدرسه دخترانه فاطمه عرب و از مسؤلان بیمارستان ستاری قرچک برای تامین تخت بیمارستانی قدردانی کرد.

قاسمی افزود: هزینه این اردوی جهادی بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بود که توسط خیرین و خود پزشکان تامین شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید