» صفحه اصلی » حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران در مراسم ایام دهه فجر و سالروز مبعث رسول اکرم(ص) در معیت پرچم متبرک رضوی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران در مراسم ایام دهه فجر و سالروز مبعث رسول اکرم(ص) در معیت پرچم متبرک رضوی

۲۱ بهمن ۰۲ 1۰26

خادمیاران کانون‌ ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران همزمان با ایام‌الله دهه فجر و مبعث حضرت رحمت للعالمین(ص) در محافلی که به همین مناسبت برپا شده بود، حضور پیدا کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون ایثار و شهادت و ارتباط با نهادهای مختلف در منطقه ۱۴ سبب شده از آن‌ها برای حضور در برنامه‌های مختلفی دعوت به عمل آید. از جمله شرکت در ویژه‌برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بعثت پیامبر اسلام(ص) و برگزاری آیین پرچم‌گردانی که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

سرای محله ابوذر در شب عید مبعث میزبان خادمیاران کانون ایثار و شهادت در معیت پرچم بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) بود. فضای این مراسم که به مناسبت جشن بعثت خاتم الانبیا(ص)، بزرگداشت شهدا و تقدیر از بانوی مبارز و انقلابی و همسر شهید حسینعلی ممی‌نژاد برگزار شد، با حضور خادمیاران رضوی به همراه پرچم گنبد حضرت رضا(ع) متبرک شد.

خواهران بسیجی پایگاه مسجد حوری هم با دعوت از خادمیاران کانون‌ایثار و شهادت محفل تکریم از خانواده شهید حسین باقری، شهید عبدالحسین توتونچی، شهید ابراهیم خوش‌لهجه و تجلیل از مادر جانبازان محسن و مهدی آقاجان را به نور و برکت پرچم متبرک آستان مقدس رضوی مزین کردند.

همچنین خادمیاران‌کانون ایثار و شهادت همزمان با چهارشنبه امام رضایی و شب عید مبعث با آیین پرچم‌گردانی مراسم افتتاحیه کارگاه و نمایشگاه کارآفرینان و زنان سرپرست خانواده در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) و تکریم از خانواده‌های شهیدان محسن مقیمی و شهبازی را به عطر صحن و سرای حضرت ثامن الحجج(ع) معطر کردند.

آخرین برنامه خادمیاران کانون ایثار و شهادت حضور در مراسم روضه خانگی حسینیه پنج تن آل عبا و تمسک جستن حاضران به پرچم بارگاه نورانی حضرت شمس‌الشموس بود.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید