» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم
کانون های خدمت رضوی استان تهران

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

۱۳ اردیبهشت ۰۳ 1۰15

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و با حضوری پرشور و پرمعنا در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(علیه السلام) به تجلیل از معلمان و تقدیر از زحماتشان پرداختند.

به گزارش آسمانی نیوز، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره)، در کشور ما به عنوان روز معلم نامگذاری شده است. این رویداد سالانه یکی رویدادهای مهم در ایران محسوب شده و طی آن به تجلیل از نقش بزرگ معلمان و اساتید و جامعه علمی کشور پرداخته می شود. به همین مناسبت در این روز، خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران به دبستان دخترانه جوادالائمه(علیه السلام) مراجعه کرده و با حضور خود، از معلمان و زحمات آنان تقدیر کردند.

عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت حدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت : به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده در معیت پرچم متبرک رضوی، در دبستان دخترانه جوادالائمه(علیه السلام) حاضر و با تقدیم هدیه و تبرکی به تجلیل از معلمان و تقدیر از زحماتشان پرداختند.

وی افزود : در این برنامه شهردار منطقه نوزده تهران و هیئت همراه نیز حاضر بودند. معلمان با دیدن خادمیاران حرم و پرچم متبرک امام رضا(علیه السلام) بسیار خوشحال شدند و اشک شوق می ریختند، باور نمی‌کردند که چنین اتفاقی در روز معلم افتاده است. یکی از معلمان اظهار کرد: “امروز یکی از زیباترین هدایای عمر معلمی را همه ما معلمان گرفتیم.”

مسئول کانون ایثار و شهادت هدف از این اقدام را اینگونه بیان کرد : حضور خادمیاران رضوی و پرچم متبرک امام رضا(علیه السلام) در کنار معلمان و دبیران می تواند به عنوان نمادی از ارادت و تقدیر از زحمات آن‌ها، احساس شادی و ارامش را در آنها ایجاد ‌کند. ثانیاً، این حضور می‌تواند احساس ارزشمندی را در معلمان تقویت کند و آنان را به ادامه کار با انگیزه بیشتر ترغیب کند.

انتهای پیام / خبرنگار محمد ساریجلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید