» اخبار جدید » خادمیاران رضوی به دیدار جانباز جنگ تحمیلی رفتند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رضوی به دیدار جانباز جنگ تحمیلی رفتند

۱۸ خرداد ۰۱ 1۰20

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،در هفتمین روز از دهه کرامت، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ده تهران در ادامه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به دیدار ایثارگر جانباز اکبر افشارمنش رفتند و به این رزمنده وجانباز جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

در این دیدار ایثارگر جانباز اکبر افشارمنش با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس درباره رفتن خود به جبهه گفت، در سال ۱۳۶۱ در سن ۱۶ سالگی و با دستکاری شناسنامه ام توانستم به جبهه بروم و در اولین حضورم در جبهه مصادف بود با عملیات والفجر مقدماتی که چند ماه بعد با حضور در عملیات والفجر یک در منطقه عملیاتی فکه زخمی شدم و در بیمارستان فهمیدم که خداوند جانبازی را به من عنایت کرده است.

این ایثارگر دفاع مقدس در راه دفاع از ایران اسلامی دو پا و گوش چپ که بر اثر شدت موج انفجار از کار افتاده است را تقدیم راه امام و شهدا نموده است.ایشان در ادامه افزود بعد از مجروحیت هم دست از جبهه نکشیدم و تا پایان جنگ چندین بار بعنوان رزمنده بسیجی به جبهه های حق علیه باطل رفتم و در صف دفاع از کشور حاضر شدم.

خادمیاران رضوی دراین این دیدار ضمن تشکر از ایثارگری و جانبازی این رزمنده جنگ تحمیلی متبرکات رضوی را برای تبرک و تیمن تقدیم خانواده ایشان نمودند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید