» صفحه اصلی » خدمات گروه جهادی پزشکی شمس الشموس در شهرستان قرچک
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

خدمات گروه جهادی پزشکی شمس الشموس در شهرستان قرچک

۶ بهمن ۰۲ 0۰33

به همت کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قرچک خدمات پزشکی به همشهریان محترم ارائه شد.

به گزارش آسمانی نیوز؛ همزمان با سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) و در سایه پر مهر حضرت رضا(ع) کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با همکاری گروه جهادی پزشکی شمس الشموس، گروه‌ جهادی شهید مدافع حرم محمدحسن خلیلی و گروه جهادی شهید رحیم شاهسوند اقدام به پذیرش و درمان خانواده های نیازمند شناسایی شده با (دهک ۱ الی ۳) در روستای محمد آباد کردند.

هماهنگی ، پشتیبانی و اجرای مقدمات برنامه های مربوط به حضور گروه جهادی توسط کانون عمومی و محله ای بنی الزهرا(س) از دو هفته قبل انجام شد.

مریم سادات حسینی مسئول کانون محله ای بنی الزهرا(س) گفت: جامعه هدف شامل ۵۷۰ خانواده کم برخوردار از روستاهای قشلاق، فردیس، محمد آباد، امین آباد، ولی آباد، صالح آباد، داوود آباد از توابع شهرستان قرچک که طی پایش و بررسی های انجام‌ شده توسط کانون محله ای بنی الزهرا(س) انتخاب و برایشان دعوت نامه پذیرش صادر شد.

سادات حسینی ادامه داد: در روز ولادت امیرالمؤمنین علی (ع) و با توسل به امام مهربانی ها گروه های جهادی خدمت پزشکی خود را در مدرسه روزبه نیا ی روستای محمد آباد به همشهریان ارائه کردند.

وی عنوان داشت: در این گروه های جهادی کلیه پزشکان از نیروهای متخصص و مجرب می باشند و تعداد پزشکانی که در این مجموعه خدمت رسانی کردند : تیم دندانپزشکی ۷نفر، پزشک عمومی ۱نفر، مشاوره و روانشناس ۲نفر، فیزیوتراپ ۲نفر، مامایی ۱نفر، مهندسی پزشکی (اتاق استریل) ۳نفر، تزریقات ۶نفر، ویزیت دهی و پذیرش ۳نفر و همچنین ۴نفر نسخه پیچ داروخانه مشغول خدمت رسانی و ارائه دارو رایگان به بیماران بودند.

و همچنین تعداد ۷نفر هم جهت برنامه فرهنگی و سرگرمی کودکان در کنار مجموعه مشغول فعالیت بودند.

حسینی خاطرنشان کرد: روند درمان بیماران در بخش های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد و این بیماران برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی ارجاع داده خواهند شد و همچنین لازم به توضیح دانست به منظور حفظ کرامت مراجعین و همزمانی با ولادت امیر المومنین(ع) و روز پدر به همت خیران محترم تعداد ۸۰۰ پرس غذای گرم، بهمراه شیرینی و چای به منظور اطعام و پذیرایی از بیماران تهیه، طبخ و توزیع شد.

همچنین رفت و آمد بیماران و خانواده های آنان با وسایل نقلیه(اتوبوس و مینی بوس) که از قبل پیش بینی شده بود جهت رفاه حال آنان‌ انجام شد.

حسینی در پایان کار و تکمیل مطالب گفت: طبق لیست ثبت شده برای ۱۴۵۰ نفر از مراجعه کنندگان ویزیت های مختلف صادر و انجام شد که هزینه های پشتیبانی و اجرا بدون احتساب هزینه های دارویی و درمان مبلغ یک میلیارد و چهارصد و ده میلیون ریال بود.

فاطمه قاسمی مسئول کانون سلامت شهرستان قرچک ضمن تبریک این روز فرخنده اظهار داشت: برای درمان خانواده های نیازمند تلاش می‌کنیم و الحمدالله در سایه ی امام رضا (ع) و به همت خادمیاران این کار پسندیده در سطح شهرستان برای همشهریان کم برخوردار انجام شد و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ خبرنگار مریم اجاقلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید