» اخبار جدید » در روز میلاد امام هادی(ع) پرچم مزین به نام ایشان در منطقه ۱۰ تهران برافراشته شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

در روز میلاد امام هادی(ع) پرچم مزین به نام ایشان در منطقه ۱۰ تهران برافراشته شد

۲۵ تیر ۰۱ 3۰48

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با دهه ولایت و به مناسبت ولادت با سعادت دهمین ستاره تابناک امامت و ولایت و به همت خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران بزرگترین پرچم مزین به نام امام هادی(ع) روز جمعه در این منطقه دیار مهر و ایمان به اهتزاز درآمد.

همچنین در میلاد سرتاسر سعادت و سرور نوه امام رضا(ع)، مراسم جشنی در مجتمع شهید غنی‌پور با مشارکت شهرداری منطقه ۱۰، ناحیه مقاومت بسیج مقداد، هیات‌های مذهبی و سایر نهادهای فعال در سطح منطقه برپاشد.

در این جشن باشکوه که به همت کانون خدمت رضوی منطقه۱۰تهران برگزار شد، مسئولین و شخصیت های نام آشنایی از جمله آقامحمدی عضومجمع تشخیص مصلحت نظام، علیرضاجانه سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران، شرفی شهردارمنطقه۱۰، جعفری مسئول کانون خدمت رضوی منطقه۱۰، سرهنگ بالیده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد و خرسندی رئیس کانون مداحان تهران حضور داشتند.

با حضور خادمیاران رضوی در سالن آمفی تئاتر شهیدغنی پور که حامل پرچم متبرک به نام علی بن موسی الرضا(ع) بودند، فضای معنوی در بین علاقه‌مندان و محبین خاندان عصمت و طهارت و حال وهوای امام رضایی در بین مشتاقان ایجادشد.

لازم بذکراست این مراسم با استقبال کم نظیر مردم روبرو شد و تعداد کثیری از شهروندان منطقه ۱۰ تهران  با حضور در بوستان شهید غنی پور روزی شاد و پر شکوه را تجربه کردند و با حضور ابوذر روحی یکصدا ندای سلام فرمانده را سر دادند و پرچم منقش به نام امام هادی(ع) هم در محوطه بوستان به اهتزاز درآمد.

گفتنی است نوای تاریخی«سلام فرمانده» یک پدیده اجتماعی پرطرفدار و دوست داشتنی است که به فراسوی مرزهای ایران نفوذ کرده است و درحاشیه این مراسم از ابوذر روحی تقدیر و متبرکات رضوی در بین مردم توزیع شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید