» اخبار جدید » دهه کرامت فرصتی برای تقویت اخلاق کریمانه در جامعه
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دهه کرامت فرصتی برای تقویت اخلاق کریمانه در جامعه

۱۳ خرداد ۰۱ 1۰42

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران رضوی شهرقدس در سومین روز از دهه کرامت در معیت پرچم متبرک رضوی با امام جمعه دیدار و همراهی و همکاری ایشان در ستاد دهه کرامت قدردانی کردند.

قدرت اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرقدس و دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت در این دیدار به تشریح برنامه‌های انجام شده از جمله تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای مراسم ۱۰ شب ۱۰ مسجد و برگزاری چهارشنبه های امام رضایی و سایر برنامه‌های ستاد پرداخت.‌

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در ادامه ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) از محدثین و بزرگان زمان بوده و جایگاه علمی و منزلتی والا داشته و دارای مقام عصمت و شفاعت هستند و بارگاه حضرت معصومه(س) تجلی‌گاه مزار گمشده حضرت زهرا(س) است.

وی ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی گفت: اقدامات خادمیاران در راستای نفع رسانی به مردم، احیای امر اهل بیت و تعظیم شعائر الهی بوده و این امر موجب تزریق روحیه معنوی میان اقشار مختلف مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام جوکار ادامه داد: در دهه کرامت باید کرامت انسانی را در جامعه تقویت کرد و اخلاق، گفتار و رفتار کریمانه را با استفاده از سیره نورانی اهل بیت(ع) در جامعه ترویج داد.

قابل ذکر است، گروهی از ورزشکاران جانباز ۷۰ درصد و روشندل دوران دفاع مقدس که از آذربایجان شرقی تا حرم امام راحل(ره) دوچرخه سواری می‌کردند، در ادامه مسیر به مصلی شهرقدس آمده و با استقبال خادمیاران رضوی و زیارت پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) رو‌برو شدند.

همچنین تریبون نماز جمعه نیز به پرچم متبرک آستان قدس رضوی مزین شد و مدیحه سرایی و ذکر صلوات خاصه در جمع نمازگزاران توسط مادحین خادمیار و نیز برپایی میزهای خدمت رضوی بخش دیگری از ویژه برنامه خادمیاران در دهه کرامت بود و در پایان با اهدای بسته‌های تبرکی از نمازگزاران پذیرایی به عمل آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید