» اخبار جدید » دیدار با خانواده شهید مفقود الاثر محمد عطاران در منطقه ۱۲ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار با خانواده شهید مفقود الاثر محمد عطاران در منطقه ۱۲ تهران

۱۷ تیر ۰۱ 0۰31

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی منطقه ١٢ تهران با حضور در منزل شهید مفقود الاثر محمد عطاران از مادر و خانواده آن شهید والامقام با متبرکات آستان قدس رضوی و تقدیم تابلو نقاشی از تمثال مبارک شهید تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار پرچم بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) زینت بخش محفل بود صلوات خاصه امام رضا توسط خادمیاران رضوی همخوانی شد.

شهید مفقود الاثر محمد عطاران از جمله شهدایی است که با انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) همراه شده و از سنین نوجوانی در فعالیت ها و تلاطم های انقلاب رشد پیدا کرد، از فعالیت های مدرسه و مسجد و غیره گرفته تا فعالیت در بخش اسناد لانه جاسوسی. او همیشه وظیفه ی خود می دانست که این فعالیت ها مانع تحصیل وی نشود به همین دلیل در مدرسه خوارزمی که جزو مدارس خوب شهر تهران محسوب می شد تحصیل کرد. با شروع جنگ تحمیلی در عملیات های متعددی از جمله عملیات های رمضان و فتح المبین حضور یافت. سرانجام شهید محمد عطاران در روز بیست و یکم آبان ماه سال ١٣۶٢ در میدان نبرد با دشمن بعثی به آرزوی خویش دست یافت و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

در پایان با مرثیه سرایی در سوگ حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) این دیدار معنوی خاتمه یافت.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید والامقام تا کنون به میهن عزیز اسلامی مان باز نگشته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید