» اخبار جدید » دیدار با خانواده معظم شهید فرج‌زاده در شهرقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار با خانواده معظم شهید فرج‌زاده در شهرقدس

۱۷ تیر ۰۱ 0۰18

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با ایام مسلمیه و در پنجشنبه شهدایی باهمکاری کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرستان قدس و گروه فرهنگی روضه‌الشهدا آیین دیدار باخانواده شهید بهروز فرج‌زاده با حضور رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

شهید بهروز فرج زاده در دوم اسفند سال ۱۳۵۲ در تهران دیده به جهان گشود و دوره تحصیلی را تا سال اول دبیرستان ادامه داد و مدتی مشغول کار شد و پس از اعزام به سربازی، در ۲۲ تیرماه سال ۱۳۷۲ در شهرستان بانه براثر درگیری رودررو با گروهک کومله به مقام شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه ۴۴ بهشت زهرا(س) آرمیده است.

برادر شهید فرج زاده درخصوص ویژگی‌های برادر شهیدش اظهار کرد: اهمیت به اقامه نماز اول وقت، شرکت در برنامه‌های هیئتی و مجالس امام حسین(ع) ازجمله خصوصیات بارز اخلاقی اوست.

در این محفل شهدایی ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط خادمیار حضرت، مداحی، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی زینت بخش مراسم بود.

کودکان و نوجوانان با حضور در این محفل معنوی در کنار پیشکسوتان دفاع مقدس در برنامه‌ شهدایی کلاس درسی جهت یادگیری ازخودگذشتگی، فداکاری، ایثار و جوانمردی تجربه کرده تا بتوانند با بهره‌گیری از سیره و سبک زندگی شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

طی این برنامه از خانواده معظم شهید فرج‌زاده تجلیل و با اهدای هدیه متبرک رضوی تکریم شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید