» اخبار جدید » دیدار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهید سیدیحیی ترابی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهید سیدیحیی ترابی

۲۵ تیر ۰۱ 1۰56

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار و در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید سیدیحیی ترابی در شهرستان شهریار اجرا شد.

در آستانه فرارسیدن عید غدیرخم، برنامه دیدارهای خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده های معظم شهدا از سلسله جلیله سادات اختصاص یافته است. براین اساس، خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهید سیدیحیی ترابی رفتند.

مادر معظم این شهید والامقام ضمن بیان خاطراتی از فرزندش به کرامات ایشان اشاره کرد و گفت: خیلی از افراد بامن تماس می گیرند و اظهار می دارند که برای طلب حاجات به سیدیحیی متوسل می شوند و حاجت می گیرند‌. چون سیدیحیی ارادت خاصی به باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس(ع) داشت. سیدیحیی بسیار مهربان، اهل خیر و دارای روحیه جهادی بود.

در ادامه برنامه خادمیار بهزاد عبدالعلی از دوستان شهید با بیان خاطراتی از شهید سیدیحیی ترابی گفت: او جوان وارسته ای بود و به مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه ای داشت و همواره نگرانی خود را در مورد رعایت حجاب به عنوان یک دغدغه مهم ابراز می کرد.

شهید سیدیحیی ترابی متولد سال ۱۳۴۶ در سن ۲۲ سالگی در منطقه بوکان کردستان به هنگام درگیری با نیروهای کومله در تاریخ ۱۳۶۸/۰۵/۲۰ به درجه رفیع شهادت نائل گردید و تربت مطهرش در گلزار شهدای عباس آباد کرشته شهرستان شهریار صفابخش دل مشتاقان است.

گفتنی است، مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، تقدیم هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید والامقام سیدیحیی ترابی بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید