» سیاسی » دیدار روحانی با موسوی خوئینی‌ها/ انتخابات ریاست‌جمهوری موضوع این دیدار
سیاسی

دیدار روحانی با موسوی خوئینی‌ها/ انتخابات ریاست‌جمهوری موضوع این دیدار

۲۶ مرداد ۹۵ 0۰12

[ad_1]

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، روزنامه اصلاح طلب آرمان در گزارشی مدعی دیدار روحانی و موسوی خوئینی‌ها شد و نوشت: یکی از اعضای مجمع روحانیون دیدار این تشکل با روحانی را تکذیب کرد، اما در عین حال دیدار موسوی خوئینی‌ها با روحانی را رد نکرد و گفت که«دیدار موسوی خوئینی‌ها با روحانی در قالب مجمع روحانیون نبوده، بلکه دیداری شخصی بوده است.»

این روزنامه در ادامه با طرح گمانه زنی ها درباره این دیدار نوشت: پر بیراه نیست که اصلی‌ترین موضوع دیدار آنها به انتخاباتی ارتباط دارد که در سال آینده برگزار می‌شود. روحانی مدت‌هاست مورد هجمه دلواپسان و آنانی قرار دارد که منافعشان که از مسیرهای غیرمتعارف تامین می‌شد. آنها درصدد انتقام از تصمیمات و تدابیر روحانی هستند و حتی با اینکه می‌دانند روحانی بالاترین شانس را برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد اما باز هم در مسیر تضعیف و تخریب او گام بر می‌دارند تا آرایی که به او تعلق می‌گیرد کمتر از سال ۹۲ باشد؛ بنابراین شاید دیدار روحانی با موسوی خوئینی‌ها در راستای یافتن راهکار برای جلوگیری از بر هم زدن آرامش از سوی این طیف منتقد و ناراضی باشد.
 

روزنامه آرمان در بخش دیگری از این گزارش آروده است:  برخی وعده‌های روحانی هنوز محقق نشده است؛ وعده‌هایی که تحقق آن نیازمند همراهی سایر قواست. در چنین شرایطی شاید روحانی با موسوی خوئینی‌ها دیدار کرده باشد تا درباره در میان گذاشتن این موانع با مردم با او مشورت کند؛ چرا که عضو ارشد مجمع روحانیون به دلیل همراه بودن با امام در جمع مردم و آگاهی از ذائقه جامعه بهتر می‌تواند به او کمک فکری برساند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید