» جدیدترین اخبار » رزق طیب/ برگزاری نشست تخصصی خانواده مقاوم به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران
جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

رزق طیب/ برگزاری نشست تخصصی خانواده مقاوم به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران

۱۲ دی ۰۲ 2۰38

 

در حاشیه برگزاری نمایشگاه زنان کارآفرین، خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران با برپایی نشست تخصصی خانواده مقاوم همراه بانوان غرفه دار شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران گفت: نشست تخصصی خانواده مقاوم با محوریت رزق طیب برای بانوان کارآفرین و خادمیاران غرفه دار در نمایشگاه رویداد یاس برگزار شد.

وی اظهار داشت: نهاد خانواده یکی از ارکان حیاتی هر جامعه‌ی است. برای اینکه این نهاد به نقطه ی مطلوب خود برسد می‌بایست به یک سری شاخص‌ها و الگوهای موفق دست یابد.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران افزود: زنان مهم‌ترین نقش را در نهاد خانواده دارند و با تشکیل نیمی از جمعیت جوامع توسط بانوان و نقش‌آفرینی مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و کانون خانواده، در ساختن یک جامعه به شدت حائز اهمیت هستند.

وی عنوان کرد: شناخت رزق نخستین گام برای شناخت شاخص‌های خانواده مقاوم است. رزق در قرآن به گونه‌ای تعریف شده است که بدانیم خداوند رازق است و بقیه کائنات اسباب رزق الهی هستند.

گفتنی است این نشست تخصصی با تدریس فاطمه جوادی استاد حوزه اجرا شد و بانوان شرکت کننده با اشتیاق خاصی از سخنان وی استقبال کردند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید