» صفحه اصلی » رشد معنوی دانش‌آموزان شهرقدسی در سایه اعتکاف رجبیه
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

رشد معنوی دانش‌آموزان شهرقدسی در سایه اعتکاف رجبیه

۹ بهمن ۰۲ 0۰8

مراسم معنوی اعتکاف رجبیه با همکاری خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در مساجد شهرقدس برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، در ایام ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف رجبیه جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان مانند دیگر عموم مردم در این محفل شرکت کرده و با حضور پرشور خود با تمرین بندگی لحظه‌هایی نورانی و به یادماندنی رقم زدند.

نوجوانان دهه هشتادی‌ در اعتکاف رجبیه که در مساجدی مانند مسجد جامع، امام حسن مجتبی (ع)، صاحب الزمان (عج) و پیامبر اعظم(ص) برگزار شد علاوه بر شرکت در برنامه‌های فرهنگی و دینی، با حضور پرچم متبرک بارگاه رضوی دلهایشان روانه صحن و سرای امام رئوف شد و با مدیحه سرایی‌ها و سخنرانی‌های معرفتی حال و هوای امام رضایی پیدا کردند.

معتکفین زیر سایه پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام زیباترین لحظات ناب بندگی و همدلی‌ را تجربه کردند و به یاد چایخانه حضرتی در سفره‌های افطار از چای و دمنوش‌های متبرک به نبات رضوی بهره‌مند شدند.

همچنین خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره و مددکاری نیز با ارائه خدمات و راهنمایی دانش آموزان به نیابت از حضرت به نوجوانان خدمات مشاوره ارائه دادند و مشارکت در برگزاری دعای پرفیض ندبه با همراهی کانون بانوان و خانواده و اعمال ام داوود و نیمه ماه رجب بخش دیگر از همکاری جهت باشکوه برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف بود.

انتهای پیام/خبرنگار سیده طیبه عزتی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید