» صفحه اصلی » شور و شوق مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در جشن پیروزی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

شور و شوق مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در جشن پیروزی

۲۲ بهمن ۰۲ 2۰60

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، یکی از مسیرهای راهپیمایی از میدان صادقیه به سمت آزادی است، اقشار مختلف مردم، اعم از زن و مرد، دختر و پسر، به صورت فردی و دست جمعی حرکت می کنند تا در جشن سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب شرکت کنند.

در بین راه، نرسیده به پل جناح شلوغی خاصی نظرت را جلب می کند، جلوتر که میروی دود اسپند و نواهای امام رضایی، کتیبه چایخانه که نوشته چایخانه حضرت رضا علیه السلام، دلیل جمع شدن جمعیت در این نقطه مشخص می شود، بهشت اینجاست…..

حضور کودکان، نوجوانان و جوانان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در صف چایخانه حضرتی دیدنی است، بعد از نوشیدن چای با سردادن شعارهای”مرگ بر آمریکا “، “مرگ بر اسرائیل” و “استقلال آزادی جمهوری اسلامی ” به جمعیت در حال حرکت می پیوندند و از چایخانه دور می شوند.

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح بعد از عرض ادب و همخوانی صلوات خاصه امام مهربانی ها به پذیرایی از شرکت کنندگان پرداختند و در کنار مردم این روز را جشن گرفتند.

گفتنی است تعدادی از خادمیاران با آوردن ابزار به کمک مردم رفته و ویلچرهایی که در طول مسیر به مشکل برخورده را تعمیر کردند تا به راحتی به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید