» صفحه اصلی » طلوع مهر رضوی در ۸ مدرسه شهرستان ورامین
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

طلوع مهر رضوی در ۸ مدرسه شهرستان ورامین

۲۳ بهمن ۰۲ 2۰20

همزمان با دهه فجر خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین ۸ مدرسه را متبرک به نام امام هشتم(ع) کردند.

به گزارش آسمانی نیوز؛ خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین به مناسبت دهه فجر با حضور در ۸ مدرسه از دانش آموزان و معلمان مدارس پذیرایی و این مدارس را متبرک به نام آقا امام رضا (ع) کردند.

در این مراسم که با حضور مسئولان آموزش پرورش ورامین و خانواده معزز شهدا برگزار شد، سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین در هر مدرسه از هدف و حضور و علت اهدا تغذیه سخن گفت.

وی همگان مخصوصا دانش آموزان را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت رای اولی ها را به شرکت درانتخابات اسفند ماه دعوت کرد.

با حضور خادمیاران رضوی و پس از توزیع متبرکات رضوی صحنه های زیبایی از مهر رضوی بین دانش آموزان رقم خورد، گرفتن کلوچه و بوسیدن و به پیشانی گذاشتن به نیت شفا و تیمم ، خوردن چای و بردن کلوچه برای خانواده که خود واقعا نیاز به آن داشتند، امتناع از گرفتن تغذیه که مبادا تمام شود و به کوچکتر ها نرسد از صحنه های زیبایی بود که توسط نونهالان و غنچه های باغ علم یکی از مدارس ابتدایی و پیش دبستانی رقم خورد.

درآخرین روز مراسم، فرزند گرانقدر شهید والا مقام، مهدی ثامنی راد حضور یافته و قسمتی از وصیت نامه پدرشان را برای حضار قرائت کرد .

همچنین خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین به رسم دیرینه و همیشگی از مدیران و دبیران مدارس با هدیه رضوی و نمک تبرکی تشکر کردند.

در این مراسم مبلغ ۸ میلیون تومان به کمک خیرین هزینه میان وعده رضوی دانش آموزان شد.

انتهای پیام/ خبرنگار معصومه ضابط

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید