» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » عطر رضوی در مدرسه دخترانه شهید موسوی/ خادمیاران رضوی عشق و ارادت را به دانش آموزان هدیه دادند
کانون های خدمت رضوی استان تهران

عطر رضوی در مدرسه دخترانه شهید موسوی/ خادمیاران رضوی عشق و ارادت را به دانش آموزان هدیه دادند

۱۸ اردیبهشت ۰۳ 1۰13

عطر رضوی در مدرسه دخترانه شهید موسوی پیچید و خادمیاران منطقه نوزده تهران در معیت پرچم متبرک رضوی میهمان این مدرسه شدند تا لحظات پرشور و معنوی را برای دانش آموزان و معلمان رقم بزنند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه دخترانه شهید موسوی حاضر و با استقبال گرم و صمیمانه دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه روبرو شدند.

با ورود خادمیاران در معیت پرچم متبرک حرم مطهر رضوی، شور و شعف وصف ناپذیری در فضای مدرسه حاکم شد. مداحی و صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) عطر معنویت را در فضا پراکنده کرد و اشک شوق در چشمان دانش آموزان و معلمان حلقه زد.

دانش آموزان با اشتیاق فراوان به پرچم متبرک تمسک جستند و عشق و ارادت خود به ساحت مقدس امام رضا (علیه السلام)را نشان دادند.
عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با اشاره به اهمیت این برنامه ها، گفت: حضور خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی در مدارس، فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ رضوی و نهادینه کردن عشق و ارادت به اهل بیت (ع)در نسل آینده کشورمان است. امیدواریم این برنامه ها در ارتقای سطح معنوی و اخلاقی دانش آموزان و معلمان عزیز موثر باشد.

در پایان این مراسم معنوی، بسته های متبرکی به دانش آموزان و معلمان مدرسه اهدا شد تا خاطره خوبی از این روز پرشور در ذهنشان باقی بماند.

انتهای پیام/کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید