» اجتماعی » علیرضا عاقل‌زاده سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس شد
اجتماعی

علیرضا عاقل‌زاده سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس شد

۲۵ مرداد ۹۵ 0۰60

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد جباری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت در مراسمی که صبح امروز ۲۵ مرداد ماه در محل بنیاد فرهنگی روایت برگزار شد، علیرضا عاقل‌زاده را به عنوان سرپرست جدید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب کرد.

در این مراسم که با حضور مدیران و کارکنان انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همراه بود، از زحمات حفیظ الله رفیعی تقدیر شد و علیرضا عاقل‌زاده رسماً سکان هدایت انجمن را بر عهده گرفت.

در این مراسم مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات حفیظ الله رفیعی بر روند ادامه کارهای مفید گذشته و لزوم تسریع در پروژه‌های انجام نشده تاکید کرد و گفت: انتظار ما از مدیریت جدید ارائه تعریفی جامع، علمی و جذاب از تئاتر تراز و نمونه است و تدوین چشم‌انداز آینده تئاتر مقاومت و تبیین شاخصها، ارائه الگوی صحیح، استفاده به جا از منابع مادی و غیر مادی، شفافیت و صراحت در تعامل با هنرمندان، زمینه‌سازی برای جلب حمایت سایر نهادها و سازمانهای ذی‌ربط، ایجاد زمینه امیدبخش برای تولید بیشتر آثار، کمک و همکاری نزدیک با بسیج هنرمندان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: باید به مقوله پژوهش در تولید نمایشنامه، اجرا، شخصیت‌پردازی و درام توجه جدی شود و جهت‌گیری اصلی به سمت نمایشنامه‌های اقتباسی باشد. از همه مهم‌تر تحقق برنامه‌های مصوب و سالانه است که ان شاء الله با کمک، هم‌فکری و هم‌یاری سایر دوستان و همکاران این امر محقق شود.

در ادامه رفیعی مدیر عامل سابق انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به اینکه پس از دوران مدیریتی به فعالیتهای هنری و پژوهشی خود ادامه خواهد داد گفت: خدا را شاکرم که در طول مدت مدیریت برای انجمن همچون سرباز فرهنگی نظام انجام وظیفه کردم  برای دوست و همکار دیرینه ام علیرضا عاقل‌زاده و آرزوی توفیق و سربلندی دارم و از تلاشهای همکارانم در انجمن کمال تشکر و امتنان را دارم.

در خاتمه نیز علیرضا عاقل‌زاده سرپرست جدید انجمن تئاتر بر لزوم تقویت زیرساختهای مناسب برای رشد و اعتلای تئاتر مقاومت تاکید کرد و گفت: تمام سعی و تلاش بنده بر این است که با ارائه برنامه‌های مدون و جامع تئاتر مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس کشور را به دوران طلایی آن برسانیم.

وی افزود: ان شاءالله برنامه‌های در دست تهیه انجمن در آینده‌ای نه چندان دور طی نشستی با اصحاب رسانه در اختیار عموم علاقمندان به تئاتر انقلاب و دفاع مقدس قرار خواهد گرفت.

حفیظ الله رفیعی در دو روز گذشته طی مصاحبه‌هایی در خبرگزاری تسنیم و ایلنا از اختلافات و دخالتهای برخی افراد غیرمرتبط با انجمن سخن گفته بود. این صحبتها در حالی بیان شد که شایعاتی مبنی بر تغییرات در انجمن شنیده می‌شد. حفیظ الله رفیعی در گفتگو با تسنیم از ناکارآمدی و دخالت برخی از کارگروه‌های معاونت فرهنگی و در مصاحبه با ایلنا از قدرت حسین مسافرآستانه و حسین پارسایی در جریان تئاتر مقاومت سخن گفته بود. البته رفیعی در مصاحبه با تسنیم از برنامه‌های سال ۹۵ خود نیز رونمایی کرده بود که با توجه به وضعیت کنونی پیگیری این برنامه‌ها وضعیت مشخصی ندارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید