» سیاسی » غرب به دنبال ایمن کردن رژیم‌صهیونیستی است/ لزوم تقویت بنیه دفاعی کشورهای اسلامی
سیاسی

غرب به دنبال ایمن کردن رژیم‌صهیونیستی است/ لزوم تقویت بنیه دفاعی کشورهای اسلامی

۲۷ مرداد ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ علاءالدین بروجردی  رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در دیدار هیئتی از علمای اهل سنت از کشورهای مختلف قاره آفریقا، داعش و جریانهای تکفیری را انحرافی آشکار از اسلام ناب محمدی دانست و گفت: دشمنان ملت اسلامی به سردمداری امریکا وضعیتی را در برخی از کشورهای اسلامی به وجود آورده‌اند که با فریاد الله اکبر مسلمانان را ذبح می‌کنند و متاسفانه اتحادی میان مسلمان در مبارزه جدی و موثر با این اقدامات مذبوحانه و جنایتکارانه وجودندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در بخشی دیگر از سخنان خود داعش و جریانهای تکفیری را انحرافی آشکار از اسلام ناب محمدی دانست و اظهار کرد:‌غرب و رژیم جنایتکار صهیونیستی با ایجاد گروه‌های تروریستی و تکفیری به دنبال ایجاد تفرقه در امت اسلامی هستندو اسف‌بار است که برخی از کشورهای اسلامی منطقه هم در این آتش می‌دمند و عملاً و علناً دنباله روی سیاستهای  آنها هستند.

بروجردی با اشاره به حمله عربستان و هم پیمانان منطقه‌ای و بین‌المللی‌اش به یمن، تصریح کرد: حمله به یک کشور بی دفاع و ضعیف، کشتار زنان و کودکان و آواره و بی خانمان کردن تعداد زیادی از مردم یمن را با هیچ منطقی جز حرکت در راستای منافع دشمنان اسلام نمی‌توان توجیه کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، سیاست راهبردی امریکا و هم‌پیمانانش را مشغول کردن مسلمانان به یکدیگر دانست و عنوان کرد: غرب بدنبال ایمن کردن رژیم صهیونیستی  و رسیدن به منافع نامشروع خود و تضعیف مسلمانان جهت جلوگیری از احیای تمدن اسلامی است. بنابراین لازم است بیش از پیش بنیه دفاعی کشورهای اسلامی و وحدت و اتحاد آنها تقویت گردد.

علمای شافعی مذهب کشورهای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه امروز ملت اسلامی بیش از هر زمانی دیگری نیاز به وحدت و یکپارچگی دارد، گفتند: سیاستهایی که  راستای تقویت وحدت میان امت اسلامی و دوری از اختلاف و تفرقه است، مورد حمایت و استقبال علمای مذهبی کشورهای آفریقایی است.

لازم به ذکر است که در این دیدار آقایان ذوالنور، فرشادان، ایران نژاد، کوسه غراوی، نادری، طباطبایی نژاد و مسعودی از نمایندگان مجلس  شورای اسلامی نیز حضور داشتند که جداگانه سخنانی حول محور وحدت و اتحاد ملت اسلامی عنوان کردند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید