» اخبار جدید » مادران شرکت کننده در طرح شکوه مادری سرداب امامزاده صالح(ع) را زیارت کردند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مادران شرکت کننده در طرح شکوه مادری سرداب امامزاده صالح(ع) را زیارت کردند

۲۱ خرداد ۰۱ 3۰71

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به مناسبت دهه کرامت طی مراسمی و در فضای معنوی امامزاده صالح علیه السلام خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران از‌ مادران زیر ۴۰ سال دارای حداقل سه فرزند که در طرح شکوه مادری ثبت‌نام و در منطقه شناسایی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

نجم آبادی مسئول کانون بانوان خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با اعلام این مطلب گفت ؛ به‌مناسبت دهه کرامت و به منظور تجلیل از مادران شرکت کننده در طرح شکوه مادری روز سه شنبه ۱۷ خردادماه از مادران عزیز شرکت کننده دعوت کردیم تا با حضور در امامزاده صالح (ع) تجریش در این مراسم شرکت کنند.

وی در ادامه افزود پس از حضور این مادران عزیز در امام زاده صالح (ع) طبق هماهنگی های قبلی به زیارت سرداب امامزاده رفتند و آنجا را زیارت کردند.

نجم آبادی با بیان اینکه برگزار کلاس های آموزشی جهت مادران ، استفاده از تجارب آنها در تربیت فرزندان و تشرف هر چه زودتر آنها به مشهد مقدس و مهمان شدن در بارگاه امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه های طرح شکوه مادری است.

اهداء متبرکات رضوی و عطر دل انگیز زیارت سرداب امام زاده صالح(ع) جانی تازه به مادران شرکت کننده در این طرح بخشید و در حال معنوی این مادران و نیز در تربیت فرزندانشان که آینده سازان کشور هستند تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید