» صفحه اصلی » مادران شهدا اسوه صبر و استقامت/ دیدار خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران با مادر شهیدان اسماعیلی 
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مادران شهدا اسوه صبر و استقامت/ دیدار خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران با مادر شهیدان اسماعیلی 

۱۸ اردیبهشت ۰۳ 2۰15

جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با مادر شهیدان اسماعیلی دیدار کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، الرحمن مسیحی دم مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵تهران گفت: مادران شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که زینب‌وار راه شهدا را ادامه داده و مسیر را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روشن ساختند.

وی اظهار داشت: جمعی از خادمیاران به همراه امام جماعت و هیئت امنای مسجد حجت ابن الحسن(عج) محله شهرزیبا در معیت پرچم متبرک رضوی به دیدار خانواده شهیدان اسماعیلی رفته و از مادر شهیدان تجلیل کردند.

مسیحی دم خاطرنشان کرد: خانواده شهید اسماعیلی در جریان دفاع مقدس سه شهید و سه جانباز را تقدیم انقلاب کردند. مادر این خانواده نیز هم در جریان دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها فعالیت می‌کرده و هم در دوره‌ای توپچی بوده و از ناحیه گوش جانباز شده است.

وی عنوان کرد: مادر شهیدان اسوه صبر در محل زندگی بود، مادری که دست و پای شهیدانش را حنا گرفت، خدا را سپاس گفت و با دست خود فرزندانش را به خاک سپرد.

مسئول کانون ایثار وشهادت عنوان کرد: مادر با وجود کسالت و ضعف جسمانی، خاطراتی از پسران شهیدش، قاری قرآن بودن آنها، نماز شب خواندن، انفاق حقوق و کمک به مستمندان، رفتار حسنه با اهالی محل، فعالیت در سپاه پاسداران و بسیج تعریف کرد.

وی افزود: با هدایای تبرکی از این بزرگوار تجلیل شد و عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه به مداحی و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام پرداخت.

شهید حسین اسماعیلی متولد ۱۳۴۱ است که در تاریخ ۷ مرداد‌ماه ۱۳۶۱در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

شهید ناصر اسماعیلی متولد ۱۳۴۶ است که در تاریخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

شهید منصور اسماعیلی متولد ۱۳۴۸است که در تاریخ ۲۳ خرداد‌ماه ۱۳۶۷در عملیات بیت‌المقدس هفت و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

علی و صفرعلی اسماعیلی نیز بعد از جانبازی به برادران شهیدشان پیوستند.

انتهای پیام/کانون خدمت رضوی منطقه ۵تهران ۲/۱۸

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید