» اخبار جدید » متنعم شدن دلدادگان حضرت ثامن الحجج از چایخانه رضوی قرچک
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

متنعم شدن دلدادگان حضرت ثامن الحجج از چایخانه رضوی قرچک

۲۴ خرداد ۰۱ 1۰9

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با میلاد ولی نعمت ایران زمین، حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا علیه آلاف و التحیه و الثنا، و حسن ختام برنامه های دهه کرامت، خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با برگزاری ایستگاه صلواتی و چایخانه متبرک حضرت رضا(ع) در جوار مسجد جامع شهرستان، از محبین الرضای این شهر ولایی پذیرایی کردند.

خادمیاران قرچک با استعانت و توسل به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آماده سازی فضای چایخانه را از ساعت چهار بعدازظهر آغاز کردند. سپس با بیش از ۸۰۰۰ لیوان شربت، چای و ۱۲۰۰ پرس آش نذری و شیرینی که در تهیه آن از نبات و نمک حرم مطهر استفاده شده بود، از دلدادگان حضرت رضا(ع) که سعادت حضور در مشهد مقدس را در روز میلاد امام رضا(ع) نداشتند پذیرایی کردند. همچنین مقداری از طعام متبرک مذکور برای بیماران بستری در بیمارستان های قرچک ارسال شد تا آنان نیز در این پویش رضوی سهیم و بهره مند باشند تا ان شاءالله موجبات شفای عاجل و کامل ایشان فراهم شود.

در این مراسم با استفاده از سیستم صوتی ایستگاه صلواتی مولودی و نواهای امام رضایی مانند “آمده ام ای شاه پناهم بده” و “کبوترم هوایی شده ام” پخش شد که زینت بخش مراسم بود. در راس ساعت ۲۰ با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) همه حضار و خادمیاران و یاوران رضوی رو به مشهد مقدس کرده و دست بر سینه عرض ارادت خود را به سلطان سریر ارتضا حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ابراز کردند.

گفتنی است غرفه های میز خدمت رضوی شامل مشاوره حقوقی و تعلیم و تربیت و همچنین مشاوره و تکمیل فرم متقاضیان خدمت در آستان مقدس حضرت رضا(ع) در قالب یاوران رضوی توسط خادمیاران رضوی شهرستان قرچک در کنار چایخانه برپا شد؛ که مجموعا به ۳۲ نفر مشاوره تخصصی حقوقی در حوزه کیفری، خانواده، چگونگی تقسیم ترکه وراث، مطالبات چک و سفته، مشاوره تخصصی تعلیم و تربیت در حوزه انتخاب رشته دانش آموزان دختر و پسر پایه دهم، ادامه تحصیل، تحصیل آنلاین و حضوری و به ۳۶ نفر دیگر نیز مشاوره جهت همکاری تحت عنوان یاوران رضوی داده شد.

شایان ذکر است که برای این برنامه که در شب و روز میلاد حضرت خورشید و به مدت ۱۴ ساعت، با حضور روحانیون و مسئولین شهرداری و شورای شهر شهرستان قرچک و با همکاری ۲۵ خادمیار و یاور رضوی انجام شد، بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال هزینه شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید