» اخبار جدید » مرکزخدمات بسته بندی خشکبار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار افتتاح شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مرکزخدمات بسته بندی خشکبار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار افتتاح شد

۱۶ خرداد ۰۱ 2۰32

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت و باحضور حجت الاسلام علی سلامت بخش مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار، خانواده های معظم شهدا و خیران، نخستین مرکزخدمات بسته بندی خشکبار وحبوبات در حوزه خادمیاری با هدف ایجاد کارآفرینی، اشتغال و درآمدسازی در راستای توانمندسازی نیازمندان و محرومیت زدایی درمنطقه به مرحله بهره برداری رسید.

براساس نیازسنجی های صورت گرفته، این مرکز می تواند علاوه بر تآمین نیازهای درون سازمانی، نیازهای ارگانها، نهادها وسایرمشتریان را درزمینه بسته بندی خشکبار و حبوبات بویژه در زمان راه اندازی پویش های اهدای بسته های معیشتی وحمایتی و هنگام سیل کمک های مردمی که بیشتر به صورت فله هدایت می شوند، تامین کند.

خادمیاراسداله مجیدیان، مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی شهرستان شهریار در آیین افتتاح این مرکز با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) وعرض تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: خداوندمتعال را شاکریم که توفیق لیاقت خدمت ونوکری خالصانه را برای خادمیاران کانون کارآفرینی واشتغال در زیرسایه بیرق حضرت امام رضا(ع) فراهم کرد.

مجیدیان گفت: امروز به لطف خدا و توجهات خاصه حضرت امام رضا(ع) وحمایت های دلسوزانه حجت الاسلام علی سلامت بخش مسئول و سایر مدیران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار طی اقدام جهادی توانستیم، با تامین دستگاه بسته بندی، مرکزخدمات بسته بندی بسته های معیشتی را برای پاسخ به نیازهای ایام خاص راه اندازی کنیم.

وی افزود: در این مرکز میتوانیم سفارشات بسته بندی نهاد های حمایتی مردمی را تامین و بااین اقدام زمینه های اشتغال ۶ نفر به صورت مستقیم و ۱۲ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم سازیم.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی شهرستان شهریار با اشاره به اینکه بسته بندی نمک و قندوشکر از مزیت های این دستگاه بسته بندی است، تاکید کرد: این مرکز ظرفیت بسته بندی بیش از یک تن خشکبار و حبوبات را در یک نوبت کاری ۸ ساعته دارا بوده و درصورت دریافت سفارشات امکان افزایش راندمان وجوددارد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: مرکزخدمات کانون خدمت رضوی شهرستان شهریار که با تلاش خادمیاران کارآفرینی و اشتغال در حوالی میدان سپاه شهریار راه اندازی شده، آماده خدمت و قبول سفارشات مشتریان عزیز بویژه کانون های خدمت رضوی استان تهران و سایرنقاط کشور می باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید