» اخبار جدید » معاون جدید کانون‌های خدمت رضوی استان تهران منصوب شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

معاون جدید کانون‌های خدمت رضوی استان تهران منصوب شد

۵ آبان ۰۱ 1۰26

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، علیرضا جانه دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران در حکمی سیدمحمدحسین میرمحمدی را به عنوان معاون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به مدت یکسال معرفی و از زحمات داوود آذرنوش طی دوره خدمت قدردانی شد.

در بخشی از این حکم بر گسترش مفهوم خدمت داوطلبانه خادم، خدمت و مخدوم و استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی تاکید شده است.

میرمحمدی پیش از این به عنوان مشاور دبیر کانون‌های خدمت و دبیر مجمع خیرین کانون های خدمت رضوی استان تهران فعالیت داشته است.

گفتنی است، فعالیت‌ها و خدمات خادمیاران رضوی استان تهران در قالب ۲۰ کانون عمومی و تخصصی قرار داشته که به نیابت از امام رضا علیه السلام در مناطق و شهرستان‌های استات انجام می‌شود.

دستگیری از نیازمندان، کمک به محرومین و مخدومین، ارائه خدمات علمی و آموزشی، بهداشت و سلامت و درمان، مشاوره حقوقی و خانواده و انجام فعالیت‌های ورزشی، کتابخوانی و تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بخشی از اقدامات و برنامه‌هایی است که توسط خادمیاران و یاوران رضوی و با کمک نیکوکاران و خیرین در قالب خدمت رضوی تحت نظارت و برنامه ریزی نخبگان و اساتید فن حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری انجام می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید