کانون های خدمت رضوی استان تهران

معرفی شهدای قلم به دست و شاعر

۲۹ آذر ۰۲ 4۰75

 

شهیدان عارف و اهل شعر و ادب توسط کانون شعر وادب منطقه ۲۱ شناسایی و به مردم معرفی می شوند.

به گزارش آسمانی نیوز، شهدای دفاع مقدس که در شعر و ادب توانمند بودند و دستی به قلم داشتند توسط کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران جهت تولید محتوا  به عموم مردم و اهالی شعر و ادب معرفی می شوند.

سمیرا شکریان مسئول کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران گفت: تا کنون چند تن از این شهیدان به همراه آثارشان مورد شناسایی قرار گرفته اند و به کانون شعر و ادب استان تهران معرفی شده‌اند.

وی گفت: این شهیدان اهل ذوق و عرفان حتی در وصیت نامه هایشان اشعاری را سروده اند و قلم زده اند. از این شهدا می توان به شهید ابوالفضل عموئی اشاره کرد که سنگ مزارش با اشعار خود شهید منقش شده است.

شکریان ادامه داد: کانون شعر و ادب در طول دوره ای متمادی و پیوسته با تلاش یاوران رضوی فعال در این حوزه توانسته کارگاه های متعدد با موضوعات خلاصه نویسی، تقویت اصول نویسندگی، خاطره نویسی، داستان نویسی و آموزش و تقویت سرایش شعر به صورت حضوری و مجازی برای علاقه مندان برگزار کند.

وی افزود: پس از آموزش از ظرفیت و توانمندی یاوران رضوی آموزش دیده برای خلاصه نویسی زندگینامه شهیدان استفاده خواهیم کرد که در قدم اول زندگینامه سرلشکر شهید حسن آبشناسان به قلم روان خلاصه نویسی شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

 

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید