» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » منطقه دارالمومنین تهران در سایه‌سار پرچم مزین به نام امام‌ رضا(ع)
کانون های خدمت رضوی استان تهران

منطقه دارالمومنین تهران در سایه‌سار پرچم مزین به نام امام‌ رضا(ع)

۱۹ اردیبهشت ۰۳ 1۰11

سفیران امام رئوف در منطقه ۱۴ به مناسبت فراررسیدن دهه کرامت طی مراسم باشکوهی پرچم متبرک رضوی را در منطقه خود به اهتزاز درآوردند.

به گزارش آسمانی نیوز، در آستانه ایام‌ دهه کرامت خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ طبق رسم هرساله؛ پرچم منقش به نام‌ مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را برافراشتند و خدمت‌رسانی در این ایام‌ مبارک را با توسل به وجود مقدس حضرت ثامن‌الحجج(ع) آغاز کردند.

در این آئین پسندیده، که با حضور مدیران برخی ارگان‌ها و سازمان‌های منطقه ١۴ از جمله اعضای شورای شهر تهران، وزارت آموزش و پرورش، راهور، سرکلانتری، آتش نشانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پرچم ١۴۴ مترمربعی راس ساعت ٨ صبحِ چهارشنبه منتسب به امام مهربانی بر فراز منطقه ۱۴ در تقاطع خیابان نبرد و اتوبان شهید محلاتی برافراشته شد.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و همنوایی سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با سخنرانی سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران و اجرای گروه سرود ادامه یافت.
علوی ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام هشتم(ع)؛ برافراشتن پرچم نمادین و متبرک امام رضا در منطقه را امری مبارک قلمداد کرد و برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای عرض ارادت به محضر خاندان موسی ابن جعفر(ع) برشمرد.

در ادامه حاضران ضمن قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) پرچم را در فضایی معنوی و مزین به نام و یاد حضرت ثامن‌الائمه(ع) به اهتزاز درآوردند.

شایان ذکر است منطقه دارالمومنین تا پایان دهه مبارک از برکت حضور پرچم حضرت علی ابن موسی(ع) بهره‌مند خواهد شد.

 

انتهای پیام/ کانون خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید