» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » نمایشگاه تخصصی حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ برپا شد
کانون های خدمت رضوی استان تهران

نمایشگاه تخصصی حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ برپا شد

۲۱ اسفند ۰۲ 0۰28

در آستانه سال نو نمایشگاه عیدانه تحت عنوان “نورالرضا(ع)” در راستای حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ تهران دایر شد.

به گزارش آسمانی نیوز ، در روزهای پایان سال با هماهنگی شهرداری منطقه نمایشگاهی تحت عنوان “نورالرضا(ع)” جهت حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ در بوستان بانوان شهربانو محله تهرانسر در حال برگزاری است.

ام البنین حکیمی مسئول کانون اشتغال و کارآفرینی منطقه ۲۱ تهران گفت: با توجه به درخواست های متعددی که در مشاوره ها و میزهای خدمت این کانون از سوی بانوان کارآفرین داشتیم با همکاری شهرداری منطقه و کمیته امداد غرب تهران تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه برپایی چنین نمایشگاه هایی امکان عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین که بودجه کافی جهت اجاره یا خرید مغازه ندارند را فراهم می کند، گفت: با توجه به وضعیت معیشت و تلاش این بانوان برای کارآفرینی، با همکاری شهرداری و کمیته امداد غرفه ها بصورت رایگان در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفت.

حکیمی ادامه داد: در این نمایشگاه پوشاک عفاف و حجاب، انواع پوشاک، انواع کیف و کفش، اکسسوری، کیک و شیرینی، آجیل شب عید، محصولات ارگانیک خانگی و… قابل ارائه است.

مسئول کانون اشتغال و کار آفرینی منطقه ۲۱ در پایان گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه شرکت کنندگان و کارآفرینان از خدمت مشاوره تخصصی اشتغال و کارآفرینی و برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار نیز بهره بردند.

لازم بذکر است این نمایشگاه تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۷ میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید