» اخبار جدید » کاروان بزرگ شادی خودرویی غدیر تا ظهور برپا می شود
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

کاروان بزرگ شادی خودرویی غدیر تا ظهور برپا می شود

۲۶ تیر ۰۱ 2۰22

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،کانون ایثار و شهادت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران کاروان شادی خودرویی غدیر تا ظهور را در روز عید سعید غدیر خم برپا می کند.

این‌کاروان خودرویی با حضور داوطلبانه خادمیاران رضوی،خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عموم مشتاقان و ارادتمندان امیر المومنین(ع) در روز عید سعید غدیر خم پس از تجمع شرکت کنندگان در میدان فردوسی به عنوان مبداء کاروان حرکت خود را راس ساعت ۱۷:۳۰ از ابتدای خیابان شهید سپهبد قرنی آغاز خواهد کرد و شرکت کنندگان با خودروها و موتورسیکلت های مزین به پرچم های یاعلی(ع) به طرف یادمان شهدای گمنام در تهرانسر حرکت خواهند کرد.

در این حرکت مردمی شرکت کنندگان در پایان مسیر بر مزار شهدای گمنام آرمیده در بوستان تهرانسر حاضر خواهند شد و با آرمانهای شهداء، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند نمود.

خادمیاران و آحاد مردم علاقه مند به شرکت در این کاروان می توانند با وسیله نقلیه شخصی خود در روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فردوسی تهران حاضر و به این کاروان بپیوندند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید