» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » ۳۰ برنامه شاد و متنوع در دهه ولایت و امامت به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران برگزار شد
کانون های خدمت رضوی استان تهران

۳۰ برنامه شاد و متنوع در دهه ولایت و امامت به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران برگزار شد

۲۱ تیر ۰۲ 2۰26

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در دهه پربرکت ولایت و امامت توانستند ۳۰ برنامه متنوع را سطح منطقه اجرا کنند.
به گزارش آسمانی نیوز ، وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به تشریح ۳۰ فعالیت انجام شده در دهه ولایت پرداخت وگفت: خادمیاران کانون زیارت با همکاری گروه نمایش دختران فاطمی نمایش پیام غدیر را در دوسانس ۱۰الی ۱۲ درحسینیه شهید آتوت و ۱۷الی ۱۹ در مسجد ثارالله(ع) همزمان با سالروز میلاد خجسته امام هادی (ع) ویژه بانوان به روی صحنه بردند و واقعه غدیر را روایت کردند.
وی اظهار داشت: خادمیاران کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی منطقه با یاد امام رضا (ع) در روز عید قربان ۲۱ راس گوسفند را ذبح و بین نیازمندان شناسایی شده در سطح منطقه و روستاهای اطراف توزیع کردند.

مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران خاطر نشان کرد : خادمیاران با همدلی خیرین در روز عید غدیر۱۳۰۰۰ وعده غذای گرم در سطح منطقه ۵ و روستاهای اطراف طبخ و توزیع کردند و کانون عمومی مسجد جامع باغ فیض با همکاری گروه جهادی شهدای باغ فیض در طبخ ۱۵۰۰وعده طعام غدیر و توزیع بین مردم استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان وبخش جلگه چاه هاشم در احیا سنت الهی اطعام غدیر شریک شدند.


وی به برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در ۲ جشن بزرگ اشاره کرد و گفت: چایخانه حضرتی به همت خادمیاران در جشن های عید غدیرخم در جنت آباد جنوبی و محوطه مسجد علی ابن ابیطالب در بلوار آیت الله کاشانی برپا و به میزبانی میهمانان امام رئوف پرداختند.
یزدی همچنین به برپایی دوره های دایر شده در این دهه اشاره کرد و گفت: ۵ کارگاه دوخت انواع چادر به صورت رایگان در مساجد و دفتر کانون خدمت رضوی برگزار شد و دوره های بافتنی، آموزش تسبیح تزئینی و قالی بافی (تابلو فرش و گلیم بافی) ویژه بانوان دایر شد.
وی در ادامه به تشریح جشن های بزرگ برگزار شده در منطقه پرداخت و بیان کرد: همزمان با سالروز میلاد امام هادی (ع) جشنی همراه با گلریزان عروس نیازمند و آبرومند در مسجد نظام مافی برگزار شد که میز خدمت سلامت برای غربالگری و ویزیت خیرین در پایگاه مقاومت فجر مستقر شد.


وحید ابراهیم یزدی همچنین گفت: ۴ جشن خیابانی با همکاری کانون های عمومی در سرای محله باغ فیض، مسجد علی ابن ابیطالب، پارک بهار آزادی شهران،میدان چهارباغ جنت آباد جنوبی برگزار شد که کانون های تعلیم و تربیت، قرآنی، هنری، تبلیغ دینی،کارآفرینی و اشتغال، سلامت، مشاوره حقوقی و خانواده میزهای خدمت را دایر و به اهالی و شرکت کنندگان در جشن ها خدمات مرتبط ارائه دادند و دو کاروان شادی به مناسبت سالروز میلاد امام هادی(ع) و امام موسی کاظم (ع) در سطح محله باغ فیض راه افتاد و با استقبال اهالی محله روبرو شد.
وی خاطر نشان کرد : روز عید غدیر خم دعای پرفیض ندبه در جوار آستان امامزادگان سید جعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) با مداحی جواد نفری و محمود محمدی قرائت شد و خادمیاران در مهمونی ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر خم در موکب خدام الرضا(ع) میزبان شرکت کنندگان در این جشن بزرگ بودند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید