» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » اتمام ارزیابی “خادمیاران رضوی” در کانون‌های خدمت رضوی استان تهران
کانون های خدمت رضوی استان تهران

اتمام ارزیابی “خادمیاران رضوی” در کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

۲۰ اسفند ۰۲ 1۰27

معاون خادمیاری استان تهران از اتمام ارزیابی “خادمیاران رضوی” در کانون‌های خدمت رضوی استان تهران خبر داد و گفت: خادمیارانی که نسبت به ثبت گزارش‌ها در سامانه کمتر توجه می‌کنند، بررسی شده و از سطح خادمیاری به یاوری تنزل پیدا کرده‌اند.

به گزارش آسمانی نیوز جلسه معاونان خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با حضور معاون خادمیاری استان و معاونت مناطق و شهرستان‌های استان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور منطقه ۱۰ تهران برگزار شد.

میثم جعفری معاون خادمیاری استان تهران با تاکید بر اهمیت ثبت گزارش خادمیاران و یاوران رضوی در سامانه خادمیاری اظهار داشت: جذب یاوران رضوی بر اساس تخصص و توانمندی مصادیق کانون‌های تعریف شده تا بتوان با توجه به مهارتی که هر یاور جدید دارد، نقش تاثیرگذاری در خدمت به نیابت از امام هشتم(ع) داشته باشیم.

وی افزود: ارزیابی خادمیاران انجام شده و خادمیارانی که نسبت به ثبت گزارش‌ها در سامانه کمتر توجه می‌کنند، بررسی شده و از سطح خادمیاری به یاوری تنزل پیدا کرده‌اند و در صورت استمرار از سامانه خادمیاری حذف خواهند شد.

این جلسه به عنوان آخرین جلسه در سال ۱۴۰۲ بود که پس از بررسی و ارزیابی امور مربوط به معاونت‌های مناطق و شهرستان‌ها، احکام اعضای ستادی و مسؤلان کانون‌های تخصصی به معاونان تقدیم شد.

انتهای پیام/ سیده طیبه عزتی

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید