» اجتماعی » معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور: وعده صادق مصداق بارز تحقق امر الهی است
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - شهروند خبرنگار - صفحه اصلی

معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور: وعده صادق مصداق بارز تحقق امر الهی است

۱ اردیبهشت ۰۳ 2۰27

معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور گفت: وعده صادق مصداق بارز تحقق امر الهی است چرا که در عملیات پهپادی و موشکی وعده صادق ایران، تابوی شکست ناپذیری اسرائیل شکسته شد.
محسن امرایی گفت :ما به این عملیات بزرگ افتخار می‌کنیم که از ابعاد مختلفی قابل بررسی است و نشانگر این است که نیروهای مسلح آماده‌ای برای استفاده از امکانات نظامی بومی داریم.
امرایی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما در تنبیه رژیم صهیونیستی به موقع اقدام کردند، گفت: این عملیات «وعده صادق» پشتوانه امنیت کشور است و به دشمن خبیث نشان داد که جنایت‌هایش بی مجازات باقی نمی‌ماند.
وی با اشاره به دستاوردهای مهم حمله تنبیهی ایران به اسرائیل بیان کرد: از روز حمله کنسولگری ایران در دمشق توسط اسرائیل تا حمله تنبهی ایران علیه اسرائیل، این رژیم دچار تشویش ذهنی شد.
وی با بیان اینکه حمله به اسرائیل سیلی محکمی به جبهه استکبار بود، افزود: حمله به اسرائیل حق مسلم ایران اسلامی بود و اگر هم دوباره دست از خطا کند سیلی می‌خورد.
امرایی با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی است، گفت: ایران تا آزادسازی قدس شریف از اسرائیل دست نمی‌کشد چرا که آینده انقلاب اسلامی و محور مقاومت روشن و موفقیت آمیز است.
معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات کشور در پایان  با اشاره به تغییر موازنه قدرت به نفع اسلام و محور مقاومت افزود: رشد بصیرت مردمی و بیداری ملت‌های جهان موازنه قدرت را تغییر داده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

جانشین مدیر مسول . دبیر سرویس اصناف کشور علی ضرتاش ور

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید