» اخبار جدید » احتزاز پرچم رضوی در منطقه ۱۴ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

احتزاز پرچم رضوی در منطقه ۱۴ تهران

۱۱ خرداد ۰۱ 0۰24

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،، مراسم برافراشتن پرچم ۱۴۴ مترمربعی متبرک رضوی در دارالمومنین تهران ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه امام رضایی(ع) مورخ ۱۱ خرداد ماه پس از قرائت قرآن کریم توسط یکی از خادمیاران جوان دانش آموز، همنوایی سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط حاضران، آغاز گردید.

محمدامین سالارپور، شهردار منطقه ۱۴ طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین، برافراشته شدن پرچم رضوی در ایام دهه کرامت را نمادی از حضور مردم منطقه دارالمومنین در سایه امام رضا(ع) دانست و با محکوم کردن اقدام موهوم اخیر در توهین به مقام امامت، تاکید نمود که با هرچه باشکوهتر و منسجم تر برگزار کردن مراسم های دهه کرامت توسط اقشار مختلف مردم و مسوولان ارگانه ها و سازمان های منطقه،‌ می توانیم اوج همبستگی و ولایت مداری خود را به نمایش بگذاریم.

در ادامه هدایایی متبرکی با حضور مدیران منطقه از جمله شهردار، مدیرکل آموزش و پرورش، مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه، رییس راهور، سرکلانتری به خادمیاران جوان منتخب، اهدا شد..

در پایان با همراهی مدعوین و حضار در فضایی معنوی و روحانی و با نوای روح بخش امام رضایی، پرچم متبرک رضوی با مشایعت مدعوین و خادمیاران و در محل از پیش تعیین شده، به اهتزاز درآمد و تا پایان دهه مبارک کرامت برافراشته خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید