» اخبار جدید » برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

۲۴ دی ۰۱ 1۰41

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع امیر المومنین(ع) شهرک مسکن مهر توسط کانون محله ای خدمت رضوی برگزار گردید. در ابتدای مراسم حجت الاسلام ستاری از ولادت حضرت فاطمه(سلام‌الله‌علیها) و فضائل حضرت مطالبی بیان کرده و گفت: حضرت زهرا اسوه پاکی و ولایت مداری را در همه عرصه ها بودند. سپس در ادامه مراسم توسط کربلایی محسن گنجی مولودی خوانی و مدح حضرت صدیقه طاهره اشعاری را برای حضار قرائت کرد.

در این جشن بزرگ، گروه سرود بقیه الله(عج) به اجرای سرود مذهبی پرداخت که به شادی و انبساط روحی بیشتر حاضرین و مراسم منجر شد.

حجت الاسلام نورالهی مسئول کانون محله ای مسکن مهر شهرک امام خمینی (ره) در باره این جشن گفت: به مناسبت شب میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کانون جشن بزرگی در مسجد جامع امیر المومنین(ع) در شهرک مسکن مهر را برگزار کرده است که انشالله این مراسمات استمرار و تداوم بیشتری خواهد داشت. وی افزود: این جشن با مشارکت کانون خدمت رضوی شهرستان و شورای فرهنگی مسجد جامع امیرالمومنین(ع) انجام شد.

در پایان مراسم از شورای فرهنگی مسجد و از حضاری که هم نام مبارک حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام بودند هدیه ای به رسم یادبود از طرف امام جماعت و هیئت امنای مسجد اهدا گردید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید