» صفحه اصلی » برگزاری جشن روز مادر توسط کانون بانوان رضوی شهرستان قرچک
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

برگزاری جشن روز مادر توسط کانون بانوان رضوی شهرستان قرچک

۱۴ دی ۰۲ 1۰55

 

کانون بانوان و خانواده رضوی شهرستان قرچک در روز مادر، جشنی را برای بانوان تدارک دید.

به گزارش آسمانی نیوز؛ کانون بانوان و خانواده در سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم، ام ابیها اقدام به برپایی جشنی برای مادران و بانوان این شهرستان کرد.

این جشن از ساعت ۱۳ الی ۱۵ سالروز میلاد در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) با حضور بانوان و اجرای برنامه های متنوع، دکلمه خوانی و سخنرانی برگزار شد.

ابریشم عزیزی ناظر کانون مشاوره خانواده در خصوص نحوه تولد حضرت زهرا(س)، تا دفاع حضرت از امام و رهبر و مولای خویش در جهت دفاع از انسانیت، مبارزه با ظالم ایراد سخن کرد.

وی در سخنان خود عنوان داشت: برای بزرگ شدن باید هدفهای بزرگ انتخاب کرد و در راستای هدفهای بزرگ گام‌های بزرگی برداشت، باید برای آینده نگری های بزرگ و والا از جنس مهدویت به جزء جزء مسائل اخلاقی و رفتاری دقت نظر داشته و از خود محافظت کرد.

عزیزی ادامه داد: از خوردن لقمه ها گرفته تا دیدنی ها و شنیدنی ها بایستی دقت کرد، هر خوراک و دیدنی و شنیدنی در نفس ما تاثیر خود را خواهد گذاشت و اگر در افعال آلودگی باشد اثرات مخربی بر جان و دل می‌گذارد، این آلودگی ها می‌شوند موانع ظهور…

وی گفت: امام رضا علیه السلام میفرمایند: هر کس میل، آرزو، خواسته ای داشته باشد ولی به اندازه کافی برای رسیدن به آن تلاش نکند خودش را مسخره کرده است.

برای رفع موانع باید از خود شروع کنیم و دست از خواسته ها و نیازهایی که ما را در درجه حیوانیت قرار می دهد برداریم.

انتهای پیام/خبرنگار رضا کریمیان

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید