» فرهنگی، هنری » سینما و تئاتر » بهره‌گیری از توان مبلّغان، خطبا و هیئت‌های مذهبی
سینما و تئاتر

بهره‌گیری از توان مبلّغان، خطبا و هیئت‌های مذهبی

۱۲ مهر ۹۵ 0۰8

[ad_1]

خبرگزاری فارس، امام خمینی(ره) در راستای گسترش مبارزه و رساندن پیام نهضت، از شبکه گسترده روحانیت و پیام رسانی آن بهره برد. از این رو، امام خمینی(ره) در پیامی خطاب به هیئت‌ها و وعاظ و مبلّغان، از آنها خواستند بدون توجه به تهدیدها و موانع رژیم به وظیفه‌‌ خود عمل و جنایات رژیم را افشا کنند.

در بخشی از پیام آمده است: «آقایان بدانند که خطر امروز بر اسلام کمتر از خطر بنی‌امیه نیست. دستگاه جبار با تمام قوا به اسرائیل و عمّال آنها «فرقه ضال و مضلّه» همراهی می‌کند…خطر اسرائیل و عمّال آن را به مردم تذکر دهید. در نوحه‌های سینه‌زنی از مصیبت‌های وارده بر اسلام و مراکز فقه و دیانت و انصار شریعت یادآور شوید. از اخافه و ارعاب سازمانها و دستگاه شهربانی هراسی به خود راه ندهید…»

شهید محلاتی نیز درباره برنامه امام خمینی(ره) برای ماه محرم می‌گوید: «… محرم در پیش بود، امام مرا خواستند و فرمودند: بروید تهران و سران هیئت‌ها را جمع کنید تا در محرم امسال بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را بکنیم، دستورالعملی هم در این زمینه به من دادند. اعلامیه‌ای هم دادند که در ماه محرم در دستجات و سینه‌زنی‌ها جنایات شاه و جریان فیضیه تشریح شود و ما حداکثر بهره‌برداری را از این جریان بکنیم.»

منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

http://fna.ir/9GC1XL

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید