» اخبار جدید » تبیین عملکرد و برنامه های سال آینده کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تبیین عملکرد و برنامه های سال آینده کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

۲۹ اسفند ۰۱ 0۰20

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه هم اندیشی با اعضای کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در آخرین چهارشنبه‌ امام رضایی سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

در ابتدا آیاتی چند از قرآن کریم توسط مسعود زینلی مسئول کانون جوانان خدمت رضوی شهرستان قرائت و بعد از جمع خوانی صلوات خاصه حضرت رضا(ع) جلسه آغاز شد.

ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ضمن تشکر از حضور مسئولین محترم کانون ها فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید را به حضار تبریک گفت.

اصغری با اشاره به عملکرد کانون های خدمت رضوی شهرستان بیان کرد: کانون خدمت رضوی شهرستان در سال ۱۴۰۱ برنامه های مختلفی را انجام داده است و مسئولین محترم کانون در هر شرایطی و به هر نحوی فعالیت های خود و زیر مجموعه های خود را انجام دهند، اعم از ثبت گزارش در سامانه و ارسال گزارش فعالیت های خود به کانون خبر و فضای مجازی تا این دوستان بتوانند خبرها را به استان تهران ارسال کنند.

رابط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در ادامه سخنانش گفت: جلسه ماهانه کانون خدمت رضوی شهرستان هر ماه در روز چهارشنبه‌های امام رضایی برگزار شد و آخرین جلسه پایانی سال برای جمع بندی برنامه های پیشرو(ماه مبارک رمضان، دهه کرامت) بوده است. لذا همه کانون های خدمت رضوی شهرستان دست به دست هم دهند تا این برنامه ها به نحو احسن انجام شود. برای هر چه بهتر شدن برنامه ها در این دهه باید هماهنگی های لازم با مسؤلین شهری (آموزش و پرورش، سپاه، فرمانداری و…..) صورت پذیرد.

قابل ذکر است در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود به مسئولین کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر توسط محمد اللهیاری جانشین کانون‌ خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر تقدیم شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

علی اکبر رضایی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید