» اخبار جدید » تجلیل از مقام امام زادگان پنج تن لویزان توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تجلیل از مقام امام زادگان پنج تن لویزان توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

۱۶ خرداد ۰۱ 1۰11

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،در پانزدهم خرداد ماه همزمان با روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه دهه مبارک کرامت رضوی و همچنین سالروز بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد، مراسم زیارت امامزادگان پنج تن لویزان با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ به همراه خانواده های آنها، برگزار شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده، افراد و مدعوین ساعت ۱۱ صبح در میدان امام حسن مجتبی(ع) حاضر شده و توسط اتوبوس ها و خودروهای همراه به محل امامزادگان پنج تن در منطقه لویزان تهران، عزیمت نمودند.

این امامزاده محل دفن امامزادگان سید حسین شریف(ع)، سید سالم(ع)، سید ابوطالب(ع)، سید رحیم(ع) و سید محمد(ع) می باشد؛ که در بالای تپه ای در محله لویزان واقع شده و قدمتی چند صدساله دارد. تجدید بنای این محل در سال ۷۶ به همت هیئت امناء، اهالی محل، خیرین، زائرین و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز و انجام شده است.

مراسم با حضور خادمیاران، یاوران و مردم ولایی منطقه با زیارت امامزادگان(ع)، آغاز و پس از قرائت زیارت امین الله به همراه مداحی و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت و خادم الرضا(ع) حسین موذن، ادامه یافت.

در راستای تکریم شهدا، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار بیش از ۱۶۳ شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محله لویزان در محل امامزادگان با مشایعت خادمیاران رضوی، خادمان امام زادگان، مدعوین و مردم شریف و مومن منطقه با شکوه خاصی، برگزار شد.

همزمان با اذان ظهر، نماز جماعت در جوار قبور متبرک امامزادگان برگزار شد و به رسم یادبود هدیه ای متبرک توسط محمد علی متبحری مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ به تولیت آستان امامزادگان آقای فرشادی تقدیم شد. همچنین هدیه سفر به آستان امام رئوف آقا علی ابن موسی الرضا(ع) به یکی از خادمان امامزاده پس از ۲۳ سال، اهدا شد.

در پایان مراسم از حاضرین پذیرایی به عمل آمد ومراسم ساعت ۱۴ پایان یافت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید