» اخبار جدید » توسط کانون خدمت رضوی شهر پرند صورت گرفت :
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

توسط کانون خدمت رضوی شهر پرند صورت گرفت :

۱۰ دی ۰۱ 0۰55

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،آیین معارفه مسئولان و اعضای ستادی و کانونهای کانون خدمت رضوی شهر پرند با حضور جانه دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران و هیئت همراه در حسینیه مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

در این جلسه برنامه های ۶ ماهه دوم سال و هم اندیشی کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهر پرند با حضور اعضای کانون خدمت رضوی استان تهران در روز هشتم دی‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳:۳۰ در حسینیه مسجد امام رضا علیه السلام در شهرک آفتاب ارائه شد.

خیر آبادی رابط کانون خدمت رضوی شهر پرند ضمن تشکر از حضور مسئولین کانون‌های خدمت رضوی شهر بیان کرد: مسئولین کانون ها با توجه به مدت کوتاهی که از  تاسیس کانون خدمت رضوی شهر پرند میگذرد، خدمات ارزشمندی را تاکنون ارائه داده اند.

خیرابادی با اشاره به عملکرد کانون های خدمت رضوی شهرستان افزود: کانون خدمت رضوی شهرستان اعم از  کانون حقوقی، خانواده ، تعلیم و تربیت ،  وقف و نذر، اشتغال و کانون های محله ای و  در هر شرایطی و به هر نحوی فعالیت های خود را انجام میدهند و مسئولین کانونها با توجه با تأسیس و جدا شدن کانون خدمت رضوی شهر پرند از خرداد ماه امسال فعالیتهای چشم گیری را ارائه دادند .

پس از صحبتهای رابط کانون خدمت رضوی شهر پرند به نوبت معاونت خادمیاری، کانون تبلیغ و امور دینی، کانون وقف و نذر،کانون حقوقی، کانون زنان و خانواده، کانون تعلیم و تربیت از فعالیت های انجام شده این مدت کانونهای خود صحبت کردند و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در حضور  دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران که مهمان محترم این جلسه بودند بیان کردند.

سپس جانه دبیرکانون خدمت رضوی استان تهران اظهار داشت: بابت فعالیتهایی که در  شش ماه گذشته از کانون تازه تاسیس که نشانه دهنده ی ارادت و عشق شما به حضرت امام رضا علیه السلام است تشکر می‌کنم.

وی افزود: در صحبتهای مسئولین کانونها دغدغه مندی خدمت به مردم کاملا مشهود بود، با توجه به مدت کوتاه پنج ساله که سیستم خادمیاری به این شکل تشکیل شده است که از محدوده‌ی خدمت در حرم گسترش پیدا کرده در تمام شهرها و شعار برجسته ما همه خادم امام رضاییم را به نمایش بگذارد، مسلما برای کاری که تازه شروع شده کمی و کاستی های وجود دارد که با مدد آقا امام رضا علیه السلام انشالله حل خواهد شد.

جانه گفت: با توجه به ابلاغ مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس، خدمت تخصصی تر و فراگیرتر شده است و این ابلاغ هدف از توانمند سازی خانواده های کم بضاعت دارد تا بتوانند براحتی اداره امور خانواده شان را دست بگیرند که به مدد آقا امام رضا این دفاتر تخصصی برای توانمندسازی خانواده به نام بنیادکرامت تأسیس شد که کانون خادمیاری در تولیت حاج آقای مروی زیر مجموعه اجتماعی این بنیاد قرار گرفته است .

دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران تاکید کرد: با توجه به تخصصی شدن خدمت خادمیاران در سطح شهر، مشکلات خانواده های کم بضاعت به صورت تخصصی حل میشود و آن خانواده با دیدن اینکه یک مشاور حقوقی یا یک تیم جهادی که خادم امام رضا علیه السلام است به کمکش اومده مسلما حضور مدد امام را حس خواهد کرد و این شعار که ما همه خادم امام رضاییم حقیقتا درک میشود .

وی در آخر گفت: انشالله با روشن و تبیین کردن شرایط نذر و وقف توسط خادمین برای مردم شرایط نذر و وقف کردن را کاملا بیان کنید تا مردم بدانند براحتی میتوان با وقف توشه ی سفر طولانی آخرت خود را پر بار کرد .

قابل ذکر است در ادامه مراسم نمازجماعت در مسجد امام رضا علیه السلام برپا و بعد از اهدای احکام مسئولین کانونها توسط بزرگان مجلس سفره اطعام رضوی گسترده شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید