» اخبار جدید » جشن ازدواج زوج حافظ قرآن کریم در مصلی شهرقدس برگزار شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشن ازدواج زوج حافظ قرآن کریم در مصلی شهرقدس برگزار شد

۲۸ تیر ۰۱ 1۰95

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با عید سعید غدیر خم مراسم جشن عقد و ازدواج آسان زوج جوان با همکاری ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت شهرستان قدس و با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مصلی برگزار شد.

این زوج جوان هر دو حافظ کل قرآن کریم هستند و زندگی خود را با الگو گیری از سیره نورانی امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) آغاز کردند و سفره عقد آنها متمین و متبرک با پرچم حرم مطهر رضوی بود.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس پیش از قرائت خطبه عقد این زوج فرهیخته اظهار کرد: باید روی چنین خانواده‌های قرآنی و فرهنگی سرمایه‌گذاری کرد و این زوج با انتخاب برگزاری چنین مراسمی، پرچم‌دار جهاد فرهنگی و پیشرو ازدواج آسان شدند.

وی گفت: پیش از این نیز در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و در مصلی بزرگ مراسم جشن عقد زوج‌های جوان برگزار شده بود و این مکان آمادگی برپایی جشن ازدواج آسان جوانان را دارد.

گفتنی است، شروع مراسم با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه بود و در پایان نیز سرود سلام فرمانده به صورت جمعی همخوانی و هدایای تبرکی رضوی توسط مسوول کانون خدمت رضوی مشاوره و مسوول ستاد ازدواج آسان تقدیم آنها شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

جانشین مدیر مسول . دبیر سرویس اصناف کشور علی ضرتاش ور

  • ×

    با ما در ارتباط باشید