» اخبار جدید » جشن ولادت امام رضا(ع) در بوستان سهند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشن ولادت امام رضا(ع) در بوستان سهند

۲۶ خرداد ۰۱ 1۰14

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در روز جمعه مصادف با ۱۰ ذی القعده و شب ولادت هشتمین آفتاب امامت و ولادت، جشن با شکوهی به همت خادمیاران و یاوران رضوی، شهرداری منطقه ١۴ در بوستان سهند با حضور اقشار مختلف مردم و اهالی مومن و ولایت مدار، برگزار شد.

این جشن با برنامه های متنوع و شاد از جمله مسابقات فرح بخش کودکان و نوجوانان دهه نودی، اجرای سرودهایی توسط گروه سرود محبان الحسن(ع) و سرود سلام فرمانده با استقبال و مشارکت پرشور کودکان و نوجوانان، مداحی مداح اهل بیت و همراه با خواندن اشعاری در مدح امام رئوف توسط  شاعر و خادمیار رضوی منطقه همراه بود.

به رسم شبهای دهه کرامت، میزهای خدمت رضوی از جمله مشاوره حقوقی، قرآن خوانی کودکان، مشاوره و مددکاری، هنر(میز خدمت کودکان و نونهالان)، کارآفرینی و اشتغال، کانون ایثار و شهادت و انجام تست قند خون در محل بوستان سهند برپا شده بود و خدمت رسانی به مدعوین و متقاضیان توسط خادمیاران رضوی منطقه انجام پذیرفت.

در آستانه اذان مغرب، خادمیاران و حاضرین بصورت دسته جمعی و پیاده به سمت مسجد شهید بهشتی، حرکت کردند. این مسجد واقع در خیابان نبرد شمالی نبش خیابان قیام، از مساجد فعال و پر مخاطب شرق تهران می باشد که در ابتدای دهه ۶۰ توسط مردم و خیرین منطقه، ساخته شده است.

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاءبه امامت حجت الاسلام و المسلمین مقدسی، مجلس همراه شد با نوای روحبخش قرآن کریم توسط معلم و قاری ممتاز کشورمان مهدی علیزاده و سپس مصطفی حبیبی دبیر ستاد دهه کرامت منطقه سخنانی درخصوص گزارش فعالیت های خادمیاران و کانون خدمت رضوی منطقه در دهه مبارک کرامت خدمت نمازگزاران محترم، ارائه کرد.

در ادامه مراسم این شب با مدیحه سرایی و سرود خوانی مداحان اهل بیت، مزین شد به پرچم متبرک رضوی و با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و زیارت پرچم متبرک، به اتمام رسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید